Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2007

CV2..Οι πρώτες μου..(μυθολογία)

www.deremate.com.ar




Μια από τις πολλές, κατά καιρούς, δουλειές του πατέρα μου, ήταν να επισκευάζει φλίπερ (όχι τα ηλεκτρονικά, τα παλιά με τα ελατήρια, τα λαστιχάκια, τα ρελέ...) και διατηρούσε και ένα μαγαζί με φλίπερ, ποδοσαιράκια, πινκπόνγκ κλπ. Καλά πήγαινε, ως ότου εξελέγει, ως πρωθυπουργός, ο Παπανδρέου (παππούς) και το πρώτο που έκανε, για να σώσει τη χώρα, από τα επικείμενα δεινά, ήταν να κλείσει αυτά τα καταραμένα κολαστήρια της νεολαίας, τα λεγόμενα σφαιριστήρια. Η γροθιά αυτή στο μαχαίρι, δεν έσωσε την δύσμοιρη πατρίδα ούτε τον πρωθυπουργό ούτε τη νεολαία αλλά έφερε τον πατέρα μου στην πολύ στενάχωρη κατάσταση ,να έχει μια αποθήκη, με άχρηστα πλέων, υλικά και μηχανήματα, ένα άχρηστο μαγαζί, πολλές άχρηστες γνώσεις και φυσικά στεγνός ωσάν στυπόχαρτο. Ευτυχώς δε χρωστούσε τίποτα, άφησε μαγαζί και αποθήκη ως είχαν, χάρισε τα περιεχόμενά τους στους ιδιοκτήτες και προσπάθησε να ξεχάσει την εμπλοκή του στην υπόθεση. Μας έμεινε αναμνηστικό, μόνο μια δερμάτινη σάκα, γεμάτη με διάφορα μαγικά για μένα εξαρτήματα, ρελεδάκια, λαστιχάκια, μπίλιες, πλαστικά μανιτάρια, ξύλινοι παίκτες και χερούλια από ποδοσαιράκι...με τα οποία έπαιζα για πολλά χρόνια και αποτέλεσαν υλικά για τις πρώτες μου κατασκευαστικές αναζητήσεις.
Αντιμετώπισε το θέμα επιθετικά ανοίγοντας, μαζί με τη μητέρα μου, μαγαζί με ρούχα στο Κολονάκι (G n' M) και προσθέτοντας στο ατελιέ, την εμπειρία του στα παντελόνια, που έλειπε από τη μητέρα μου και είχαν αρχίσει δηλά δηλά να ζητούνται από τις πελάτισσες


Πρώτη φορά μασκαράς (απόκριες 1966)


Την πρώτη αποκριάτικη στολή τη φιλοτέχνησε ο πατέρας μου επηρεασμένος από τις ταινίες εποχής που ήταν της μόδας. Το καπελάκι το κατασκεύασε κι αυτό μόνος του γιατί δεν έβρισκε να αγοράσει έτοιμο τόσο μικρό.
Τα έξοδα του μαγαζιού δυσβάσταχτα και το κέρδος του δυσανάλογα μικρό. Άφησε λοιπόν τα μεγαλεία, βρήκε ένα υπόστεγο κάτω από την Αχαρνών και άνοιξε ένα εργαστήριο όπου κατασκεύαζε εξατμίσεις αυτοκινήτων. Η μητέρα μου διατήρησε το ατελιέ στο σπίτι, που είχε ελάχιστα έξοδα και πολλαπλάσια έσοδα σε σχέση με το μαγαζί.
Η πρώτη μου επαφή με ηλεκτρικό δράπανο, έγινε σε αυτό το εργαστήριο. Αντέδρασα τόσο αστραπιαία, στον τρομερό ήχο του τρυπήματος, μιας λαμαρίνας, που δε πρόλαβε να δει, προς τα που έτρεξα και του πήρε ώρες να με ξετρυπώσει από εκεί που κρύφτηκα Μια τεχνική που υιοθέτησα και εφάρμοζα με μεγάλη επιτυχία τα επόμενα χρόνια, όποτε μου μύριζε μπαρούτι.
Εκείνη την εποχή μετακόμισε μαζί μας ένας από τους αδελφούς του πατέρα, μου που για τον κοινωνικό περίγυρο, είχε τα τέσσερα κακά της μοίρας του. Αριστερός, κυνηγημένος, χωρισμένος και άνεργος. Με ανέλαβε λοιπών σε συνεργασία με τα κορίτσια του ατελιέ και τα κορίτσια του κομμωτηρίου που στεγαζόταν στο διπλανό διαμέρισμα. Με τον Θείο κάναμε πολλές βόλτες και του έπριζα το κεφάλι με τις ερωτήσεις και τις θεωρίες μου. Βρεθήκαμε σε πολλά μέρη, με βάρκα για ψάρεμα, βόλτα στο βουνό με τα πόδια, διαδηλώσεις και ταραχές. Θυμάμαι κάποιες κραυγές “Νόβα Νόβα” αλλά δε θυμάμαι τι αφορούσαν. Mάλον αυτή τη περίοδο, στα όρια της μνήμης, έμαθα να διαβάζω.
Κάπου εδώ τελειώνει η μυθολογία, που βασίζεται σε συρραφή προτάσεων, που έχω ακούσει εδώ κι εκεί και αρχίζει η ιστορία, που βασίζεται σε δικές μου μνήμες.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ (;)

38 σχόλια:

σορολόπ είπε...

Ενδιαφέρον άνθρωπος για την εποχή του ο πατέρας σας :) και δεν τον κόλλαγε στις επιλογές του το γεγονός ότι είχε οικογένεια.. μήπως του μοιάσατε λίγο?! :))

diva είπε...

Τα παιδιά είναι οι καθρέφτες των γονιών. Σας εκτιμώ αφάνταστα αγαπητέ koulpa- ναι εκ της μεταμφιέσεως ο χαρακτηρισμός:-)
Συνεχίστε παρακαλώ..

koulpa είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
koulpa είπε...

σορολόπ
Ηταν νέος (24 όταν γεννήθηκα) και πίστευε στις εικανότητές του και στη ποικιλία τους.. μέχρι τα 30 το πάλεψε αρκετά.. του έμοιασα λίγο.. με μεγαλήτερη ποικιλία (αλλάξαν και οι καιροί..) αλλά χωρίς οικογένεια..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

koulpa είπε...

diVa μας
..Kαι όταν αρχίσεις να βλέπεις στον καθρέπτη τηον πατέρα σου.. έχεις αρχίσει να γερνάς..:):)
Ευχαριστώ για την εκτίμηση.. αμοιβαία η εκτίμηση μωρό μας..:):)
Θεωρώ ότι υπήρξα πολύ τυχερός γενικά.. οι γωνείς μου δεν είναι καθόλου μίζεροι.. συνεσαιθηματικά και υλικά..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

diva είπε...

Να πω μια καλημέρα;-)
Καλημέεερα:-)
(μωρό μας;; χαχαχα)
Και καλή εβδομάδα:-)

patsiouri είπε...

Εχω να πώ πως με μαθηματική ακρίβεια το μαύρο πρόβατο της οικογένειας είναι η καλύτερη παρέα και επιρροή για μικρά παιδιά! Παθούσα!
Δεν αστειεύομαι!

koulpa είπε...

diVa μας
...Πεσ'τη και δε θα πέσει χάμω..:):)
Καλημέρα (καθυστερημένη):):)
(χαχαχα.. "μωρό μας".. ε η σχιζοειδής δομή είναι η πιο διαδεδομένη... και πολύ καλή ευδομάδα βεβαίως):):)

koulpa είπε...

patsiouri
Ήμουν το μόνο πρόβατο της οικογένειας (δυστυχώς για το πατέρα μου που θα ήθελε 15 παιδιά..) και όχι τελείως μαύρο.. από ασπρόμαυρο ώς παρδαλό (στη διάθεση.. στο ντήσημο μαύρο για δεκαετίες..)
Την καλημέρα μου:):)

a_lexia είπε...

NAI NAI (απάντηση στο "συνεχίζεται;")

**************

"...τεχνική που υιοθέτησα και εφάρμοζα με μεγάλη επιτυχία τα επόμενα χρόνια, όποτε μου μύριζε μπαρούτι."

Μάλιστα, μάλιστα... Και η συνέχεια θα έχει σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον. Αναμένω...

koulpa είπε...

a-lexia
Θα προσπαθήσω..(απάντηση στο ΝΑΙ ΝΑΙ).. Γιατί ξεχνάω πιό γρήγορα από ότι γράφω...:):)
Ενδιαφέρον;.. δε ξέρω αλλά θα αποτελέσει σημείο αναφοράς.. όταν ξεχάσω αυτά που γράφω τώρα.. όπως ξέχασα αυτά που δε πρόλαβα να γράψω..:):)
Την καλησπέρα μου:):)

a_lexia είπε...

Σας αντιλαμβάνομαι "απόλυτα" αγαπητέ... Σεις πάσχετε από αμνησία και 'γω από αλεξία.

: )

koulpa είπε...

a-lexia
Ε όχι δα!!:):)

μαριάννα είπε...

Κούκλος ο μικρός στη φωτό! Έτσι παρέμεινε; :))))

mpoumpoula είπε...

την καλημέρα μου αγαπητέ μου...καλως μας ήρθες!

koulpa είπε...

ghteytria
χαχαχα.. μπα περάσανε 40 χρόνια... μόνο τα μαύρα μάτια (και ο τρόπος να κοιτάνε).. κι αυτά να δούμε..:):)
Φιλιά πρωτευουσιάνικα πλέων..:):)

koulpa είπε...

mpoumpoula
Καλώς σας βρήκα!!!:):)
Πώς πάνε τα έργα; Τι έγιναν εκείνες οι φωτογαφίες;
Την καλησπέρα μου:):)

ATIAFEDERATION είπε...

Τι μου θύμησες τώρα με τα φλιπεράκια και τα ποδοσφαιράκια κούλπα.
Πιτσιρίκος είμουνα και πηγαίναμε με τρόμο να παίξουμε στο μαγαζί της γειτονιάς με τον φόνο των αστυνομικών για να μην μας πιάσουνε. Τότε υπήρχαν και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και δεν μπορούσεν να μπεις αν είσουν κάτω απο 18.
Να φανταστείς είχαμε μάθει και όλες τις πινακίδες απο τα αυτοκίνητα της ασφάλειας....για λόγους ασφάλειας.
Να είσαι καλά.
Καλημέρα.

koulpa είπε...

atiafederation
xaxaxa.. και φυσικά οι πέρισσότεροι που έπαιζαν ήταν κατω των 18.. εγώ τα βαριόμουν (προτιμούσα πινγκ πονγκ και ποδοσφαιράκι κλασικό) αλλά πήγαινα για τη παρέα..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

ZouZouna είπε...

Ηρθα κι απο εδώ. Μα, εσύ έχεις κιόλας πάρει μέρος στο blogoπαιγνίδι με τις παιδικές φωτογραφίες και αν σε διαβάσω καλά θα βρω και άλλα. Χαιρετισμούς πολλούς

koulpa είπε...

αγριο κερασοζουzouna
Kαλώς ήλθατε!!:):)
Είναι κάτι μεταξί των "εγώ ο κλαυδιος" (όπως λέει μια ψυχή) και "οδύσσια" :):)
Την καλησπέρα μου κι εδω:):)

diva είπε...

Τι θα φάμε σήμερα;-)
Καλησπέρα σας:-))

koulpa είπε...

diVa μου
xaxaxa..στο ψυγείο έχω αφείσει μόνο τα ράφια και το λαμπάκι..:):)
μέσα σε όλα πρέπει να πάω και βόλτα στο soupermarket...:):)
Εσάς ο μπαμπάς σας ήταν νοικοκύρης;:):)
Την καλησπέρα μου (βεβαίως):):)

diva είπε...

Νοικοκύρης βέβαια!
:-)
Το Σάββατο ξεμένω συνήθως..φροντίστε παρακαλώ..τα σούπερ μάρκετ κλείνουν αργά:-)

koulpa είπε...

diVa μου
(Σε ποσα ταμπλό το παίζουμε)
και ο δικός μου.. εγώ από που πήρα τελευταίως..:):)
Το κανώνισα για σήμερα..:):)
Καληνύχτα βεβαίως:):)

Κώστας είπε...

Το βασίλειό μου για ένα φλίπερ!
Τρομερά παιχνίδια!
Κρίμα που δεν βρίσκεις πουθενά πια τέτοια...

koulpa είπε...

κώστας
..Kαι να σκευτείς ότι είχε ένα σωρό.. και τα παράτησε από τσαντήλα.. αν είχε ένα χώρο να τα ακουμπήσει για 10 χρόνια..:):)
Την καλησπέρα μου και καλό μήνα:):)

σορολόπ είπε...

Καλό μήνα koulpa! είμαι σίγουρη ότι κάτι θα σκεφτείτε για να μην περάσει άχρωμος και άοσμος... καμιά κουζίνα στην Ταϋλάνδη αυτή τη φορά ίσως.. :)))

koulpa είπε...

σορολόπ μας
χαχαχα.. μου έχουν προτίνει LA και λονδίνο μέχρι στιγμής (δυστυχώς δε μπορούσα..).. συζητώ για καλάβρητα μια κουζινούλα αλλά μάλλον δεκέμβρη-γενάρη..:):)
Καλό μήνα κι από εδώ:):)

σορολόπ είπε...

Μα υπάρχει δεν μπορώ!??! όταν σαν ζητούν στο Λονδίνο!? (το LA δεν μου γεμίζει το μάτι..)

Αλλά από ολότελα καλά και τα Καλάβρυτα!! αν έχει χιονίσει κιόλας τύφλα να'χουν οι Άλπεις..

koulpa είπε...

σορολόπμας
Αχ..ανηλημένες υποχρεώσεις.. στο LA δεν έχω πάει και ήταν και πιό δύσκολο (θέλανε συνεχή συνεργασία..)..:):)
Μια χαρά τα καλάβρητα..:):)
Λες να χρειαστώ 4χ4;:):)

σορολόπ είπε...

..και αν χρειαστείς!? δεν νοικιάζεις ένα?! εκεί θα κολλήσεις... αχχ αυτές οι ανειλημένες!! τα καλύτερα μας κόβουν!

koulpa είπε...

σορολόπ μας
χαχαχα.. θα φάει φάβα το λάδι.. πιό πολλά θα μου κοστήσει η εξόρμηση από το κέρδος της κουζίνας..:):)

Σοφία είπε...

Άπαιχτες οι ιστορίες μέχρι στιγμής. Ανυπομονώ για τη συνέχεια!!

Σοφία είπε...

Και οι φωτογραφίες επίσης εξαιρετικές.

Υ.Γ. Τρελαίνομαι για φλιπεράκι!!!

koulpa είπε...

σοφία
Ευχαριστώ..:)
Αχ οι ΙΧ κάμερες ήταν σπάνιες εκείνο το καιρό.. και οι διασωθήσες φωτογραφίες ελάχιστες δυστυχώς..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

kakonini είπε...

ωραια χρονια..ανεπαναληπτα στο μυαλο εκεινου που τα ζει..

καλημερα

koulpa είπε...

kakonini
Kαλώς ήλθατε:):)
..το μυαλό μας κύκλους κάνει..:):)
Την καληνήχτα μου:):)