Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

σπευσατε!! εγκαίνια στης φαβούλας μας..


η φαβούλα μας άνοιξε νέο μαγαζάκι..

favarte

και αντιγράφω:


και είστε όλοι καλεσμένοι!!!
Κανε κλικ στο online shop μου
www.favarte.etsy.com
Εχω επίσης ανεβάσει ενδεικτικες φωτογραφίες και στο favarte.com, συνδεδεμένες με το αντιστοιχο προιον στο μαγαζακι
Αν σας αρέσουν και θέλετε να προωθήσετε την κατασταση σας έφτιαξα μπανεράκι για το favarte.com, ελπίζω να σας αρεσει!


σπεύσατε να την επισκευτήτε.. διαλιέχτεεεεε:):)

εγώ βρίσκομαι δυστυχώς σε δινή οικονομική κατάσταση.. αλλά επλίζω εσείς να στέκεστε καλήτερα.. άντε να κάνουμε σεφτέ..:):)

10 σχόλια:

φάβα είπε...

Αχου! Σε ευχαριστω καλε μου Κουλπα! Αυτο που κανεις ειναι παραπανω απο αρκετο, δεν χρειαζεται τπτ αλλο...
Σε φιλω πολυ πολυ!

koulpa είπε...

xaxaxa φαβούλα μου
δε ξέρω αν έχει αποτέλεσμα.. δεν ξέρω αν το είδε κανένας..:):)
ελπίζω να το δουν με τον καιρό.. θα το αφέισω το μπανεράκι στο σάιντ μπαρ..:):)
καληνυχτούδιαααα:):)

KitsosMitsos είπε...

Τις ευχές μας για καλή επιτυχία στο κορίτσι μας!

Skouliki είπε...

μπραβο φαβα καλη τυχη και καλοριζικο

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Μπράβο φίλε koulpa για την ευγένεια της ψυχής σου που προωθείς έτσι όμορφα τους φίλους σου.

Την φαβούλα, αν και δεν την γνωρίζω να της ευχηθώ καλή επιτυχία! Ωραία πραγματάκια!

υ.γ. Τις προάλλες δεν πήγα στις μπουρμπουλήθρες γιατί έγραψες επισκεφθείτε τις με δική σας ευθύνη..
Οπότε είπα να μην το ρισκάρω! χαχα! (Σε πειράζω...)

Καλημερένια!

koulpa είπε...

kitsosmitsosμακάρι κάθε ευχή στη φαβούλα μας:):)
τι έγιναν τα κιψηλά;:):)
την καλησπέρα μου:):)

koulpa είπε...

ναι skouliki μου
μπραβο στη φαβουλα που προχωρά και καλη της τυχη:):)

koulpa είπε...

χαχα ..καναρινί.. μου
μα είναι καλό παιδί η φαβούλα μας.. αξιαγάπητο.. να την επισκευθείς..:):)
χαχαχα η προηδοποίηση πέραν πλάκας ήταν για να μη πάει κάποιος με εορταστικό πνέυμα και του χαλάσω το κέφι..:):)
χαχαχα πείραξέ με πείραξέ με:):)
καληνύχτα φίλη μου:):)

If...ιγένεια είπε...

Καλημερα Κουλπα, παω παω.. :) Αφραγκη κι εγω;p

koulpa είπε...

if..γένεια μου
καλώς τη φάτσα.. πήγες;:):)
χαχαχα καλά έγώ πηγαίνω όλο και σε νέα ρεκόρ αψιλίας..:):)
καλησπερούδια:):)