Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

2222024

 22 / 2 / 2024


.. τελικά το κατάφερα.. να δούμε.. τώρα που το.. καλό σκέφτομαι.. στην αρχή του 2020.. μου έρχονταν στην.. μνήμη μου κάποιες.. λέξεις που μετά.. τις ξεχνούσα.. δεν μπορούσα ούτε.. να τι προφέρω.. ούτε να τις πληκτρολογήσω.. ώστε να τις αναζητήσω.. είχα έρθει σε επαφή.. με τις αναζητήσεις.. στο youtube που.. και ένα γράμμα να έβαζα.. μου έβγαζε ένα.. κατέβατο από τίτλους.. που το περιείχαν.. επέλεγα κάποια που.. κάτι μου θύμιζε.. και έτσι είχα.. κάποιες λέξεις γραμμένες.. κι ας τις.. ξέχναγα με το.. τις έσβηνα.. μέχρι το τέλος.. του 2020.. είχα συλλέξει μερικές.. εν τω μεταξύ.. μου είχε έρθει.. η μνήμη πως.. κάπως μετέφερα γράμματα.. το θέμα ήταν.. το πως.. μου φαινόταν η.. πίεση ταυτόχρονα από.. 2-3 πλήκτρα και.. πειραματιζόμουν για μήνες.. τι κάνει ο.. ένας και άλλος συνδυασμός..

Δεν υπάρχουν σχόλια: