Σάββατο 4 Μαΐου 2024

452024


4 / 5 / 2024


.. θα κάνω ένα κενό.. στην παρούσα διήγηση μου.. στα 2 πρώτα εγκεφαλικά μου.. μπορεί να κατάφερα.. να περπατήσω και να δουλέψω.. αλλά όχι και να τρέξω.. αυτήν την στιγμή που.. και τα 2 μου πόδια.. θα ήταν συγχρόνως στον αέρα.. δεν μπορούσα να την φανταστώ.. το 2017 μου ήρθε.. και το τρίτο και η μάνα μου.. ανέλαβε την θλιβερή υποχρέωση.. να με γηροκομείσει.. στο σπίτι της.. στο Μαθαρώνα για λίγο.. ένα μήνα το πολύ-πολύ.. μα δεν θα.. ξανά κινήθω ούτε επικοινωνίσω.. ήταν η γνώμη.. των γιατρών μα.. που να ήξεραν.. οι άνθρωποι ότι.. μάλλον είχα.. γεννηθεί στριμμένο κέρατο.. και κατά τα φαινόμενα.. και ακόμα είμαι.. ο ασφαλέστερος τρόπος.. να με καθοδήσει κανείς.. να μου πει.. δεν τολμάς ή δεν μπορείς.. απαντούσα σε όλα.. θα το επιβεβαιώσω.. πάντως στον μήνα.. περπατούσα από το.. δωμάτιο μου.. μέχρι τον νεροχύτη.. 6-7 μέτρα.. το καλοκαίρι του 2018.. τα 11 μέτρα.. στην αυλή μποστά.. στην πόρτα του σπίτιου.. τον χειμώνα του 2021.. στην γνωστή εσωτερική.. των 6-7 μέτρων.. δοκίμασα το ακατόρθωτο.. στο μυαλό μου.. το να τρέξω.. και το κατάφερα αυτό.. πιο εύκολα από.. ότι το περίμενα.. κοντά στον νου.. και η γνώση.. αντιμετώπισα τα στοιχεία.. του περιβάλλοντος πχ.. έπιπλα τοίχους πόρτες κλπ.. όχι σαν νέος.. που τα βλέπει.. σαν εμπόδια μα.. έχοντας αρκετή ορμή.. να τα υπερπηδήσει.. μα σαν γέρος.. που τα βλέπει.. σαν στηρίγματα για.. να είναι όρθιος.. για να τα προσπερνάω.. μα το καλοκαίρι.. του 2022 δεν.. αισθανόμουν τα πόδια μου.. ικανά με στηρίξουν όρθιο.. στο δυνατό άνεμο.. οπότε περπτούσα.. το 2023 και.. τα πόδια μου.. δυνάμωσαν αρκετά και.. μπορεί και οι.. άνεμοι να μειώθηκαν.. πάντως το φθινόπωρο.. του 2023 από.. τις 11 πρωινής.. μέχρι και τις.. 4 μεσημβρινής κάθε.. ώρα έτρεχα 100 μέτρα.. μα μετά πέρασα.. στην εσωτερική διαδρομή.. και όταν ξεκίνησα.. αυτήν την εφετινή.. προπονηκή μου περίοδος.. την ξεκίνησα με.. 40 την ώρα.. μα σήμερα το ισοφάρισα.. και έχω και.. όλο το καλοκαίρι.. να το περάσω..

1 σχόλιο:

koulpa είπε...

..ήμουν ενθουσιασμένος.. αλλιώς θα με διόρθωνα.. μέχρι το επόμενο εγκεφαλικό μου.. αλλά δεν ήθελα να με στεναχωρισω..