Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

812024

 

8 / 1 / 2024


.. στο χθεσινό μου κείμενο.. έλεγα γράψω.. αυτήν την καταραμένη.. λέξη που που.. μία μέρα την έψαχνα.. αλλά έμπλεξα με.. Βοναπάρτη Βατερλώ και.. λοιπά μυρωδάτα βοήθεια μας.. που δεν το πρόκαμα.. και επειδή μάλλον.. είμαι της άποψης.. ότι δεν υπάρχει.. ώρα σαν το τώρα.. οπότε η λέξη.. ήταν το παξιμάδι.. μα έχει αυτό.. εννοιολογική σχέση.. με την βίδα.. και αμεσώς ξεκλείδωσε.. την φαντασία μου.. και μου ήρθε.. και μία άλλη.. λέξη για την βίδα.. ήταν ο κοχλίας.. και συν αυτού.. μου ήρθε και.. το περικόχλιο που.. στο κάτω-κάτω.. αυτό τον θυμίζει.. και τώρα θα.. πρέπει να μελετήσω.. την διαδρομή που.. έκανε το μυαλό μου.. για να καταλήξει.. μέχρι και εδώ.. δεν μου πήρε.. όση ώρα περίμενα.. αλλά πάλι ο.. ύπνος μου μου.. κλείνει το μάτι.. εις αύριον τα σπουδαία..


Δεν υπάρχουν σχόλια: