Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024

912024

 9 / 1 / 2024


.. να είχαμε να λέγαμε.. το μόνο σπουδαίο.. είναι που είμαι.. ακόμα εδώ.. το πως φτάσαμε.. μέχρι και εδώ.. μου ήρθε την.. ώρα που το.. κατέθετα εδώ χθες.. ένιωθα ότι ήδη.. είχα κοιμηθεί αλλά.. δεν μου το έλεγα.. μην με λυπήσω.. έτσι που πάω.. θα τελειώσει το κείμενο.. χωρίς ακόμα να.. και να αναφέρω.. τον λόγο ύπερξη του.. για να δούμε.. λοιπόν είμαστε εκεί.. που προσπαθούσα να.. βρω τον πιθανότερο.. τρόπο κατασκεύης.. αυτού του επίπλου.. είχα χρηματίσει βοηθός.. του πατέρα μου.. σε ότι καταγινόνταν.. και ήταν πολλά.. στην αρχή ήταν.. σαν χωρατό μου.. το παρουσίαζε σαν δουλειά.. τους είχα πρήξει όλους.. για αυτό το θέμα.. μα όταν ήμουν 3.. απλά με πρόσεχε.. τον ρωτούσα για όλα.. και μου απαντούσε σοβαρά.. και με λεπτομέριες..


1 σχόλιο:

koulpa είπε...

..τόση εριμιά.. εγώ πάντως ακόμα με διαβάζω..