Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024

10102024

 10 / 10 / 2024


.. το πήρα χαμπάρι.. όταν έφτασα στην.. πόρτα του και πήγα.. να το καλέσω.. και δεν συνέβει τίποτα.. πήγα λοιπόν προς.. την σκάλα μα.. σκέφτηκα ότι είχα.. και το καρότσι.. μαζί μου έτσι.. πήρα τον δρόμο.. για τον θάλαμο μου.. να το παργκάρω.. και να κατέβω.. κάτω με τις σκάλες.. μα αμέσως αναρωτήθηκα.. καλά στην σκάλα.. το είχα δοκιμάσει.. κρατόντας την κουπαστή.. με τα 2 μου χέρια.. μα κάτω που.. είχα να διασχίσω.. ένα ολόκληρο νοσοκομείο.. και χωρίς στήριγμα.. και αμέσως το.. πήρα απόφαση και.. με το δεξί μου.. χέρι έβαλα το.. καρότσι στην πλάτη μου.. και με το άλλο.. στηρίχτηκα στην κουπαστή.. και άρχισα να κατεβαίνω.. σε λίγο ήμουν.. στο ισόγειο.. και έτρεχα χαρούμενος.. προς την άλλη.. μεριά του νοσοκομείου..


Δεν υπάρχουν σχόλια: