Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2024

27102024

 27 / 10 / 2024


.. και ας μην.. χρειαζόμουν πια 30.000.. θερμίδες την μέρα.. μα όταν έφτασα.. στις 2 εβδοδάδες.. στο ίδρυμα πρέπει.. να κατανάλωνα κάπου.. 10.000 και είχα.. άρχισει να χάνω κιλά.. στο τέλος της.. τεταρτής μου εβδομάσας εκεί.. καθώς έβαζα το.. φανελάκι μου είδα.. τα πλευρά μου.. να προβάλλουν έτσι.. που δεν τα.. είχα ξανά δει.. ποτέ στην ζωή μου.. ούτε το καλοκαίρι.. του 1988 που.. κάποια φίλη ήθελε.. να χάσει 2-3 κιλά.. και για να.. μην ζηλεύει έτρωγα.. και εγώ τα.. ίδια με αυτήν.. μα δεν υπολόγιζα.. την διαφορά των.. δραστηριοτήτων μας.. και σε 2-3.. διερχόμενος από ένα φαρμακείο.. ζυγίστηκα και τρόμαξα.. γιατί πριν φύγω.. από την Αθήνα.. ήμουν 74 κιλά.. και μετά από.. 3-4 μέρες είχα.. καταντήσει σε αποβουτυρωμένα.. 60 κιλά..


Δεν υπάρχουν σχόλια: