Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

1632024

16 / 3 /2024


.. και το ακολουθώ.. και τώρα βέβαια με μικρές επικαιροποιήσεις.. αναλόγως των συνθηκών.. λοιπόν καλά κοιμήθηκα.. χθες το βράδυ.. ακόμα πιο καλά.. ξύπνησα σήμερα το πρωί.. όταν ήμουν παιδί.. θα το έλεγες.. και είχα βρει.. έναν κήπο μα.. θα το άλλαζα.. καλύτερα με το.. μία στρατηγική για.. να αντιμετωπίσω την.. ενδεχόμενη σύνταξη μου.. ή την αρρώστια μου.. αν και για.. εμένα τότε ήταν.. ενδεχόμενη σύνταξη μου.. ή την αρρώστια μου.. αν και για.. εμένα τότε ήταν.. το ίδιο και το αυτό.. αυτή η σκέψη.. με έκανε να.. μην φοβάμαι ούτε.. καν να πονώ.. δηλαδή προτιμούσα να.. πεθάνω νέος αν.. ήταν να γλυτώσω.. από αυτές τις.. τρομερές καταστάσεις.. σαν ένα έξτρα μπόνους.. και περνούσα και.. πραγματικά καλά.. μα πλησιάζοντας τα 50 μου χρόνια.. τότε που έπαθα.. το πρώτο εγκεφαλικό μου.. πάλι καλά περνούσα..


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: