Σάββατο 30 Μαρτίου 2024

3032024

 30 / 3 / 2024


.. αυτο το για.. μετρημένες εμφανίσεις μου.. τελικά βγήκε αναληθές.. δεν βαριέσαι.. με το δεν φοβάμαι.. και το δεν πονάω.. πέρασα μην σας.. ότι ακόμα περνάω μία.. εκτεταμένη και πολύ ευτυχισμένη ζωή.. κάποτε διάβασα ότι.. αυτός που δεν.. φοβάται να πεθάνει.. μία μπορεί ενώ.. αυτός που το κάνει.. κάθε φορά.. έστω και.. για λίγο την φορά.. να πεθάνει.. μία μπορεί ενώ.. αυτός που το κάνει.. κάθε φορά.. έστω και.. για λίγο την φορά.. πάντως πεθαίνει.. και όταν το βρήκα.. χάρηκά γιατί να.. το γράψει κάποιός.. θα υπάρχει αυτός.. που σκέφτεται σαν εμένα.. βρήκε ο γύφτος.. την γενιά του.. και αναγάλιασε η καρδιά του.. που έλεγε και.. η γιαγιά μου.. και αυτό λίγο.. από λέπτα σε ώρες.. και σε μέρες.. 3 μέρες το.. άκουγα να χτυπάει.. μα δεν μποτούσα.. να απαντήσω.. μα το βράδυ.. της τρίτης μέρας.. η μάνα μου.. βρήκε το τηλέφωνο.. της δουλειάς της πρώην μου.. και της ζήτησε.. κάτι να κάνει.. δεν ξέρω πως.. αυτό το απάντησα.. βγφφφγτυη..


Δεν υπάρχουν σχόλια: