Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

532024

 

5 / 3 / 2024


.. κι αν εν.. τη ρύμη του λόγου.. μου έρθει να.. χρησιμοποιήσω μία κάποια.. λέξη που έστω.. και σαν συνθετικό.. που να περιλαμβάνει.. έστω και ρύζα.. της απαγομένης λέξης.. μην νομίζετε εξαιρετικά σπανίως.. μία φορά στα.. 10 χρόνια κι αν.. να πήγαινε εκεί.. το μυαλό μου.. στην στιγμή την.. αντικαταστούσα με την.. "θεωρούσα" που κατά.. την ταπεινη μου γνώμη.. και ακόμα το θεωρώ.. ότι έχει μεγαλύτερη.. σχέση με την πραγματικοτητα.. με το "πιστεύω".. τέλος πάντων από.. τα 3 μου χρόνια.. ακόμα και πριν.. μάθω την λέξη.. θα με χαρακτηριζά.. ως αγνωστικιστή..


2 σχόλια:

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Και τι σημαίνει αυτό;
Καλημέρα!

koulpa είπε...

καναρινί μου.. σε απλά ελληνικά..μάλλον ΔΕ ΞΈΡΩ/ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ.. ευχαριστώ νομίζω ότι θα είσαι.. η μόνη εδώ..;