Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024

2132024

 21 / 3 / 2024


.. ήθελα ξεκινήσω το.. χθεσινό μου κείμενο.. με την επισημείωση.. ότι χθες πια.. ήταν το -υστερον.. ότι πήγαμε πάλι.. στην μέρα της κηδείας.. και στην απορία.. τι μηχανισμός λειτούργησε.. στο σώμα μου.. την μέρα που.. είχα έπαθει το.. πρώτο εγκεφαλικό μου.. αυτή την μέρα.. ξύπνησα αχάραγα.. μέτρησα το ζάχαρο μου.. λίγες μονάδες πάνω.. από το 100.. έφαγα μία φρυγανιά.. πήρα το χαπάκι μου.. ετοιμάστηκα και μου.. έφτιαξα μία φρυγανιά.. πήρα το χαπάκι μου.. ετοιμάστηκα και μου.. έφτιαξα μία δαχτυλήθρα καφέ.. και έκανα το πρώτο.. τσιγάρο της μέρας.. και όπως αυτή εξελίχθηκε.. και παρακαλώ να σημειωθεί.. και το τελευταίο.. της μέρας προς.. το παρόν και.. εξελίχθηκε.. και παρακαλώ να σημειωθεί.. και το τελευταίο.. της μέρας προς.. το παρόν και.. άρχισα να κατεβαίνω.. είχα δώσει ραντεβού.. με τους γονείς μου.. κάτω από σπίτι μου.. πρωί-πρωί.. να με πάρουν.. δώσει ραντεβού.. με τους γονείς μου.. κάτω από σπίτι μου.. πρωί-πρωί.. να με πάρουν.. να πάμε εν χορώ.. σε ένα νοσοκομείο.. στην Βουλά για.. εξετάσεις της μάνας μου..


Δεν υπάρχουν σχόλια: