Τετάρτη 10 Απριλίου 2024

1042024

 10 / 4 / 2024


.. η πρώτη σκέψη μου.. ήταν να επανεξετάσω.. τις σκέψη έκανα πριν.. την που η κύρια.. με χτύγαγε όσο μπορούσε.. εγώ την κοντράριζα.. σε ρυθμό του.. πόσα χτυπήματα μπορούσε.. ο καθένας να δώσει.. αυτή σε εμένα.. για να σώσει.. τον φίλο της.. εγώ σε εκείνον.. με απότερο σκόπο μου.. να τον πείσω.. έστω και με.. το ζόρι ότι.. δεν ήταν καθόλου.. μα καθόλου "κύριος".. και το θύμα μου.. επειδή ασχολούνουν εντατικά.. με την υπόθεση του.. και αραιά και που.. στα μεσοδιαστήματα.. μου έριχνε κάποιες ξελιγομένες.. που ούτε στο.. μυαλό μου ούτε.. και στο σώμα μου.. την ώρα της φασαρίας.. η σκέψη μου.. ότι θα μπορούσε.. να αντιδράσει μετα.. που το σκέφτομουν.. πιο ψύχραιμα θεωρούσα.. ότι δεν γινόταν.. για αρχή μάλλον.. δεν μπορούσε φανταστεί.. ότι θα αντιδράσει..

Δεν υπάρχουν σχόλια: