Σάββατο 13 Απριλίου 2024

1342024

 13 / 4 / 2024


.. οι περαστικοί ήταν.. εξοικειωμένοι στο να.. βλέπουν μία γυναίκα.. να της τρώει.. από έναν άνδρα.. αμέσως θα σκεφτόνταν.. κάτι θα του έκανε.. άρα δικαίωμα του.. στο κάτω-κάτω.. όταν ήμουν παιδί.. είχα ακούσει ένα ανέκδοτο.. το σκηνικό του.. ένας παλιός σύζυγος.. συμβουλεύει έναν νέο.. θα πλακώνεις την.. γυναίκα σου κάθε μέρα.. κι ας μην.. ξέρεις τον λόγο.. θα τον ξέρει αυτήν.. εγώ ως μόνος.. επίσημος ωτακουστής του σπιτιού.. ρόλο που τον.. είχα κληρονομήσει από.. τον παππού μου.. όταν αυτός αναπαύθηκε.. λοιπόν το άκουσα.. και έφριξα θα ήμουν.. φαίνεται πυροβολημένος από τότε.. και η πλάκα ήταν.. ότι το είχε.. μία τότε νέα γυναίκα.. που είχε κόρη.. η οποία μεγαλόντας.. θα έκανε αυτή κόρες.. και έτσι θα.. πάει σόι το βασιλείο.. άρα και τώρα.. ασκήσεις επι χάρτου.. άρχισαμε που μάλλον.. στην επόμενη τραγωδία.. έτσι που το πάμε.. νομίζω οσονούπω θα ξεχαστούν.. ας πάω τώρα.. στην μοναχικότητα μου.. και ότι βρέξει.. ας καταβάσει..


Δεν υπάρχουν σχόλια: