Σάββατο 6 Απριλίου 2024

642024

 6 / 4 / 2024


.. και σε αυτόν.. μικρό κόσμο μου.. ο μόνος άρρενας ήτανε.. ο πατέρας μου.. και μία που.. μου είχαν πει.. ότι και όταν μεγάλωνα.. θα ήμουν και εγώ.. οπότε αυτήν την.. συμπεριφορά έπρεπε και.. εγώ να αντιγράψω.. και αυτό και έκανα.. τον παρατιρούσα στον.. κόσμο μου και.. συμπεριφορά έπρεπε και.. εγώ να αντιγράψω.. και αυτό και έκανα.. τον παρατιρούσα στον.. κόσμο μου και.. ήταν πάντα ευπροσήγορος.. και όταν κάποια.. πελάτισσα μας του.. έλεγε κάτι παράξενο.. οι μισές ήταν.. πολύ πλούσιες οπότε.. αυτό το ενδεχόμενο.. ήταν παραπάνω από ορατό.. για τον φόβο.. των ιουδαίων προτιμούσε.. να τα αφήνει ασχολίαστα.. στις περιπτώσεις που.. δεν μπορούσε αστειζόζαν.. μα πάντα βιτριολικά.. κάτι που το.. είχε πάρει από.. πατέρα του και.. παππού μου μα.. αυτός τα έλεγε απερίφραστα.. αλλά με διφορούμενο νόημα.. οπότε ο συνομιλής του.. έμενε πάκης θα.. το λέγαμε κάποια.. άλλη στιγμή.. να αναρωτιέται αν.. τον έβρισαν..


Δεν υπάρχουν σχόλια: