Κυριακή 14 Απριλίου 2024

1442024

 14 / 4 / 2024


.. κατά το τέλος.. του χθεσινού κειμένου.. είχα αποφασίσει ότι.. αυτό θα ήταν.. και το τελευταίο.. που θα δημοσιέψω.. συγχρόνως και στο facebook.. και στο blog μου.. και το άρχισα αυτό.. όταν έμαθα για.. μία ακόμη γυναικοκτονία.. μα για εμένα.. ήταν το μη περαιτέρω.. έφριξα και ήθελα.. να φωνάξω δυνατά.. έτσι για να ξεφωσκώσω.. γιατί από παιδί.. είχα υποθέσει ότι.. όλοι φταίγαμε και.. άρχισα να ακούω.. μην σου πω.. και να βλέπω.. τον υποθέσει ότι.. όλοι φταίγαμε και.. άρχισα να ακούω.. μην σου πω.. και να βλέπω.. τον Κηλαηδόνη με.. το πιανάκι του.. να μου σιγοτραγουδάει.. το παλιό του τραγουδάκι.. ".. φταίμε και εμείς.. φταίτε και εσείς.. φταίει και ο Χαντζιπετρής..".. και έγραψα και έγραψα.. μα το μυαλό μου.. ακόμα φωσκωμένο μου φαίνεται.. θα το συνεχίσω.. και αύριο αν.. και μου φαίνεται.. η υπόθεση σαν.. φωνή εν τη ερήμω..


Δεν υπάρχουν σχόλια: