Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

2942024

 29 / 4 / 2024


.. και πήγα και ήρθα.. και χρονικά και τοπικά.. κάποια αποφάσισα να ξανά διηγηθώ.. την ιστορία που επέλεξα.. ή μήπως αυτή.. με επέλεξε πάντως.. την τελευταία φορά.. που την έπιασα.. το έκανα αυτό.. γιατί τώρα οι.. μνήμες μου είναι.. πιο ξεκάθαρες από.. αυτές που μου.. έρχονταν στο μυαλό μου.. στο τέλος του.. 2020 μου έδωσαν ικανά στοιχεία.. ώστε να επιχειρήσω.. δηλά-δηλά να ξεκινήσω.. να γράφω παρόν κείμενο.. στις αρχές του 2021.. έστω και σε.. πολλές-πολλές συνέχειες.. μα τώρα με.. περισσότερες λεπτομέρειες.. δεν ξεχνώ όταν.. ξύπνησα στο νοσοκομείο.. μετα το τρίτο εγκεφαλικό μου.. τότε που οι μνήμες.. μου φαινόντουσαν σαν.. ένα πολύ σύντομο ανέκδοτο.. και μία χαρά.. το αποδέχτηκα και.. μηχανευόμουν τρόπους.. που θα μπορούσα.. πιο άνετα να.. ζήσω την ζωή μου.. χωρίς αυτές..


Δεν υπάρχουν σχόλια: