Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

142024

 1 / 4 / 2024


.. μόνο της πυροσβεστικής.. τις σειρήνες δεν άκουσα.. να έρχεται.. τώρα που το σκέφτομαι.. αν πριν πέσω.. δεν με είχε.. επισκεφτεί μία ονειροφαντασία.. ήμουν λέει στο.. καλοκαίρι του 1974.. έκανε πολή ζέστη.. ήμουν ντυμένος τσολιάς.. για κάποια γιορτή.. του σχολείου και.. όπως νομίζω έχω.. ξανά πει βρισκόμουν.. στην αυλή του.. παππού μίας φίλης μου.. ίσως και η τελευταία.. αυτή την αυλή.. στην πραγματικότητα ήμουν.. στην Δάφνη το.. χειμώνα του 2014.. έκανε πολύ κρύο.. αν επικοινωνουσα θα έπρεπε.. με το που μπήκα.. να ανάψω το κρύο.. αν επικοινωνουσα θα έπρεπε.. με το που μπήκα.. να ανάψω το κρύο.. αν επικοινωνουσα θα έπρεπε.. με το που μπήκα.. να ανάψω το κρύο.. αν επικοινωνουσα θα έπρεπε.. με το που μπήκα.. να ανάψω το αεροθερμάκι.. μα εκείνη την εποχή.. ευτυχώς δεν έπαιζα.. με γεμάτη την τράπουλα.. γιατί αλλιώς όταν.. γκρεμίστηκα και.. την περικύκλωσα με.. το σώμα μου.. θα ακουγόταν η σειρήνα.. μα μόνο τα.. αποκαίδια μου θα έβρισκαν..


Δεν υπάρχουν σχόλια: