Κυριακή 7 Απριλίου 2024

742024

 7 / 4 / 2024


.. την άψογη συμπεριφορά μου.. προς τις φίλες μου.. κάθε ηλικίας.. την χρωστούν στον πατέρα μου.. που με το.. παράδειμα του.. με έμαθε και εμένα.. εκείνη την εποχή.. μου είχε πει.. “.. τις γυναίκες ούτε.. με ένα τρυαντάφυλλο.. δεν επιτρέπεται να.. τις αγγίζουμε..”.. εκείνη την ώρα.. το μυαλό μου.. δεν πήγε σε.. διαφορά χειρισμού ανάμεσα.. στα 2 φύλα.. παρ' όλων που.. τώρα που το σκέφτομαι.. σαφώς ήταν.. αλλά εκείνη η φράση.. μου είχε σφυνωθεί.. μην σας πω.. ότι ακόμα εκεί είναι.. έτσι όταν πήγα.. στο σκολείο αλλιώς.. φερόμουν στα κοριτσάκια.. και αλλιώς στα αγοράκια.. έτσι και έβλεπα.. ένα αγοράκι να.. μην φέρεται καλά.. σε ένα κοριτσάκι.. στην στιγμή γινόμουν.. δον κιχοτής και.. αποκαθηστούσα την τάξη.. τώρα νομίζω ότι.. τους την έσπαγα.. και των 2.. και το έκανα.. και πολύ τελευταία φορά.. στην αρχή της.. οδού Ακαδημίας ένας.. τύπος χτυπούσε μία γυναίκα.. σαν να ήταν μποξέρ.. και αυτή έπαιζε.. τον ρόλο του.. σάκου προπονήσεως και.. οι περαστίκοι έκαναν.. ότι μπορούσαν για.. να μην τους ενοχλίσουν..


.. το παρόν κείμενο.. δεν μπόρεσα να.. το τσεκάρω.. αύριο βλέπουμε..


Δεν υπάρχουν σχόλια: