Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007

..Τα γραπτά μένουν?

Μέχρι πριν από μερικούς μήνες, αγνοούσα καί την ύπαρξη των bloggs. Πρώτη φορά βρέθηκα στο χώρο, από μία άσχετη αναζήτηση, στο 3partiesaday. Σιγά σιγά, ακολουθόντας κάποιο ενδιαφέρον σχόλιο, εδώ κι εκεί, μου κίνησε το ενδιαφέρον καί προστέθηκαν αρκετά όνοματα στη λίστα μου αλλά ο χρόνος λίγος. Εξ αιτίας ενός ατυχήματος, πέρασα όλο τον Ιούνιο ξάπλα, οπότε βρέθηκα με άφθονο χρόνο. Διάβασα διάβασα καί κάποια στιγμή, μπήκα στη διαδικασία να σχολιάσω πρώτη φορά στην a-lexia, όχι τόσο από ενδιαφέρον γιά το αντικείμενο της κουβέντας, όσο γιά την ίντριγκα της ανταλαγής σχολίων. Θυμήθηκα άλλες εποχές με καφέ καί αμπελοφιλοσοφίες καί συνέχισα. Κάποια μαθήματα στη DiVa μου κίνησαν τη περιέργια για το τεχνικό μέρος του θέματος καί νά'μαι.
Δε ξέρω με τι ακριβώς θα ασχοληθεί το παρόν ιστολόγιο, ούτε καί για πόσο. Μπορεί με τη ιστορία της ζωής μου, μιά που έχω αρχίσει να ξεχνάω καί αισθάνομαι ότι ίσα που προλαβαίνω να σώσω οτιδήποτε αν σώζεται.. Μπορει ανάλογες αμπελοφιλοσοφίες με του παρελθόντος που αυτή τη φορά ίσως σωθούν..

12 σχόλια:

diva είπε...

Καλώς ήρθατε. Είμαι στη διάθεση σας για ό,τι χρειαστείτε:-)

koulpa είπε...

Καλώς σας βρήκα. (Καλά με πόση καθυστέρηση εμφανίζονται τα σχόλια?) Τι να κεράσουμε για τα καλορίζικα? Ευχαριστώ!
Καλημέρα:):)

ATIAFEDERATION είπε...

"Σημασία δεν έχει να κάνουμε αυτό που θέλουμε αλλά να μας αρέσει αυτό που κάνουμε"

koulpa είπε...

atia..
Επίσεις "να κοιτάμε εκεί που πάμε για να μην πάμε εκεί που κοιτάμε"
Καλώς ήλθατε, νερατζάκι?:):)

diva είπε...

:-)
Νεραντζάκι; Ναι κι εγώ θα ήθελα, ευχαριστώ:-) Και κρύο νερό παρακαλώ:-)

koulpa είπε...

Έφτασεεεε! Ορίστε το νερατζάκι καί το νεράκι με τις υγείες σας:)
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.:):)

diva είπε...

Είμαι μία πολύ υπερήφανη diVa.
Respect, όπως λένε οι μέντορες:-)

[ ευχαριστούμε και για το κέρασμα ]

AVRA είπε...

καλως ηρθες!

NinaC είπε...

Βρε! Καλώς το!! :))))))

koulpa είπε...

avra
Καλώς σας βρήκα:)

composition doll
Καλώς σας βρήκα, καλώς σας βρήκα..
Ε μη το κάνουμε θέμα πρόκειται περί δοκιμαστικών εκπομπών..:):)

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Πω πω... πέρασαν τόσα χρόνια! Ήρθα κι εγώ εδώ από το μέλλον 2012 να πω Χρόνια πολλά στην πρώτη ανάρτηση!

koulpa είπε...

αχ ..καναρινί.. μου
πολύ σε ευχαριστώ.. :) :)
περνανε τα άτιμα.. αλλά όταν κάνεις πράγματα που σου αρέσουν.. δε το πέρνεις χαμπάρι.. και να σου πω κάτι.. ούτε και σε βαραίνουν.. :) :)
καληνύχτα κι από εδώ.. από το παρελθόν.. :) :)