Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

κυκλάδες.. αγώνος συνεχεια..

..το ότι έχω τόση σχέση με την ιστιοπλοΐα. τα τελευταία χρόνια.. όση η φάντης με το ρετσινόλαδο θα το έχετε καταλάβει.. η πρώτη προσπάθεια μου μετά την επεισοδιακή μας γνωριμία. είχε ναυαγήσει στα κύματα του καβοντόρο.. μιά ακόμα προσπάθεια που ευόδωσε πέρσι.. σε ένα πήγαινε έλα κύθνο.. όπου και οι συνθήκες συνωμότησαν να πάρουμε και κουπα.. δε την ανέφερα.. μια και η συμβολή μου στο αποτέλεσμα περιορίστηκε στη φυσική μου παρουσία..
αν και η φυσική μου κατάσταση δεν έχει βελτιωθεί σημαντικά.. είπα να ακολουθήσω φέτος τον αγώνα των κυκλάδων.. κι όσο αντέξω.. πάλεψα όλο το μήνα να καθαρίσω μια εβδομάδα από υποχρεώσεις.. όχι με τεράστια επιτυχία. κατάφερα να τελειώσω την τελευταία δουλειά παρασκευή βράδυ κατά τη μία.. μέχρι να γυρίσω.. να ετοιμάσω ένα κουβά χωριάτικη σαλάτα να φάω.. κοιμήθηκα 2 και.. κι έβαλα το ξυπνητήρι 4:30.. η πρώτη έκπληξη ήταν ότι το άκουσα.. έκανα μιά τεράστια ομελέτα.. με σκοπό να αδειασω το ψυγείο.. (το κατοχικό μου σύνδρομο. αρρωσταίνω να πετώ φαγητό.. στην απομακρυσμένη πιθανότητα που θα έλειπα όλη την εβδομάδα).. μάζεψα την εκδρομική μου τσάντα.. και ξεκίνησα για τη μαρίνα..
..φορτώσαμε την προίκα μας.. και ξεκινήσαμε.. κατά τις 7.. θέλαμε στο δρόμο για την εκκίνηση στη βουλιαγμένη.. να καθαρίσουμε ότι μπορούσαμε από κάτω από το σκάφος.. μια και ο δήμος Καλλιθέας που ανέλαβε την μαρίνα μας.. κατάφερε να μας αποτρέψει από το να συντηρήσουμε το σκάφος φέτος..
..δεν επιτύχαμε θεαματικά αποτελέσματα.. ο καιρός έδειχνε τα δόντια του ήδη.. και περισσότερο καθαρίσαμε με το κεφάλι.. όπως μας σέρβιρε πάνω κάτω την κοιλιά του σκάφους παρά με τις σπάτουλες.. καταφέραμε πάντως να εξαντληθούμε πρίν την αρχή του αγώνα..
..10:30 είχαμε μαζευτεί.. 11 πήραμε εκκίνηση.. και φύγαμε με μπαλόνι και πρίμα τον καιρό για σούνιο.. και μακρινό προορισμό την τίνο.. λίγο πριν το σούνιο αρχίσαν τα πρώτα.. άρχισε να κόβει ο αέρας και να γυρίζει.. με αποτέλεσμα να μας γυρίσει το μπαλόνι και να μπλεχτεί.. φάγαμε καμιά ώρα να το ξεμπερδέψουμε.. αλλά τουλάχιστον δε το σχίσαμε αυτή τη φορά.. μετά φάγαμε κανα δίωρο άπνοια. πλιτσ πλιτσ.. μέχρι που από σπιλιάδα σε σπιλιάδα.. φτάσαμε στο σούνιο.. εκεί μας περίμενε χαρούμενος ο καιρός από την έβια.. και μας άρχισε τα χαστούκια.. και κάπως έτσι συνέχισε.. με άπνια στη σκιά των νησιών και πολύ ξύλο ανάμεσα.. κατά τις 5 το πρωί.. μετά από 70 μίλια φτάσαμε ενα μίλι από την τίνο.. όπου μας περίμενε ένα 8αρι ή 9αρι.. ανάλογα ποιος το έλεγε.. κατάορτσα.. και μας έφαγε ένα 2ωρο το τελευταίο μίλι για να μπουμε.. καραβοτσακισμένοι στην τινο.. δεν είχαμε το κουράγιο να δέσουμε.. ρίξαμε άγκυρα.. και ξεραθηκαμε.. σίγουροι ότι δε θα συνεχίσουμε..
η κυριακή αφιερώθηκε στην αποθεραπεία. οι υπόλοιποι κοιμήθηκαν όλοι μέρα κι όλη νύχτα.. κι εγώ πάλευα να διαβάσω.. όταν έπεφτε λίγο ο αέρας..
δευτέρα.. είχαμε ξεχάσει μέρος της ταλαιπωρίας. και με ζωηρό κίνητρο την αμοργό.. που δεν είχε τύχει να επισκεφτούμε.. στηθήκαμε πάλι για την εκκίνηση.. παρά το φρεσκάρισμα του καιρού.. αποφασίσουμε να σηκώσουμε μπαλόνι.. που σε συνδυασμό με το κούνημα από τα κύματα και τις αλλαγές του αέρα.. ξανα μπλέχτηκε.. χάσαμε πάλι καμία ώρα να το ξεμπερδέψουμε.. αλλά αυτή τη φορά.. άπνοιες και αηδίες δεν είχε.. και φτάσαμε κουτρουβάλα στην αμοργό.. σε μια ανεπιθύμητη τσίμα.. (στροφή με την πρύμη).. χτύπησε τόσο έντονα η μπούμα που μας έσπασε δυο από τα 4 ροδάκια που την κρατάνε.. αυτή τη φορα.. κοιμηθήκαμε με τη σκέψη ότι ίσως σταματήσουμε λόγω της ζημιάς.. αλλά η προοπτική της 2ήμερης παραμονής στην αμοργό.. μας έφτιαχνε τη διάθεση..
η αμοργός.. Αιγιάλεια συγκεκριμένα. υπέροχη.. αν έβρισκα δουλειά δε θα επέστρεφα.. αλητέψαμε.. ήπιαμε καφέδες.. φάγαμε.. ξενυχτήσαμε στον μπαρ άμμος.. όπου είδα μια καταπληκτική γκαρσόνα.. που άλλες 10 τέτοιες να είχαμε. με το χαμόγελο και τη σβελτάδα της μέσα στο χαμό ο τουρισμός μας δε θα μαράζωνε.. φτιάξαμε κουτσά στραβά την ζημιά.. και αποφασίσαμε να συνεχίσουμε για τη σίφνο..
πέμπτη 11 πρωί.. εκκίνηση από αμοργό.. και πάλι σκοτωμός.. πάλι κουτρουβάλα.. οι 2 νέοι μας βάρεσαν διάλυση.. ζαλάδα και υποθερμία.. βραδάκι φτάσαμε στη σίφνο.. πλέον έχανε το νόημά της η εγκατάλειψη. με τα ψέματα είχε μείνει ένα σκέλος.. καλό κακό.. κάπως θα το βγάζαμε.. ξεκουραστίκαμε.. φάγαμε και είπαμε μετρημένα.. μια και δεν υπήρχε ΑΤΜ και είχαμε μείνει όλοι ταπί.. βρήκαμε ένα συμπαθέστατο σουβλατζίδικο και μιά χαρά τη βγάλαμε..
σάββατο πρωί.. ο αέρας στο λιμάνι δεν έλεγε να πέσει.. ενδεικτικό για το τι γινόταν παρά έξω.. έδωσαν παράταση στην εκκίνηση μπας και πέσει ο καιρός.. και συντόμεψαν τον τερματισμό στη κύθνο αντί του σουνίου.. κατά τις 12 τελικά ξεκινήσαμε.. πάλι στουμπιχτήκαμε αρκετά.. γίναν διάφορα μπερδέματα γιατί πολλοί δεν άκουσαν την αλλαγή και τραβάγαν για σούνιο.. και οι υπόλοιποι δεν ξέραμε ακριβώς που γινόταν ο τερματισμός και βολοδέρναμε πάνω κάτω μέχρι να το βρούμε.. αλλά το βραδάκι τερματίσαμε!!!!!! και πήραμε το δρόμο της επιστροφής.. πάλι με αέρα τρελό.. και κύμα.. για να φτάσουμε κατά τι 5 το πρωί σήμερα στη μαρίνα μας..
22 χρόνια είχα να λείψω απο το μαγκανοπήγαδο μου 8 μέρες.. μπορεί να έχει βουίξει το κινητό από τα μηνύματα.. να έχω μείνει ταπί και ψύχραιμος. αλλά ελπίζω να το ξανα καταφέρω..

Roadartist είπε...

Τι όμορφα! Μα να σου πω....... φωτογραφίες δεν τράβηξεςςςς;;; Δε το πιστεύω ότι δεν τράβηξες ούτε ένα ηλιοβασίλεμα... μια ανατολή.. :) αν ναι βάλε μας καμία...
με τα πανιά από πάνω

Τέλεια
μπράβο, να περνάς καλά.

Я верю в Сталина είπε...

Αμοργός ΘΕΑ, απλώς...

Όσο για τα άλλα... ΖΗΛΕΥΩ!!!!!!!!!

Κώστας είπε...

Φαίνεται να ήταν καταπληκτική εμπειρία...
Και του χρόνου λοιπόν!

Marina είπε...

Χαλαλι η κούραση..το όλο ταξείδι ακούγεται επεισοδιακά πανέμορφο, και η κούραση άξιζε που έλειψες 8 μέρες χωρίς κινητό, παρέα με το κύμα και το κυνήγι του αέρα..
Μπράβο

Skouliki είπε...

πωπω εγω τεμπελα κουραστηκα που τα διαβσα ..
δεν ειμαι για τετοια ειμαι της καλοπερασης και της τεμπελιασης

:))

περασα να σου πω καλες διακοπες να περασεις σουπερ

φιλια

dyosmaraki είπε...

Η ζωή είναι μια περιπέτεια, αλλοιώς δεν είναι ζωή.
Ζήλεψα όσο δεν μπορείς να φανταστείς
Πάντα τέτοια εύχομαι

maya είπε...

για ΟΧΤΩ μέρες εκτός
(χίλια μπράβο και πάμε για 16!)
περιμενα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ κείμενο !!!
κύριε ιππότα, μας έχεις κακομάθει !!

απο την άλλη
όταν περνάς αληθινά και καλά
τα λόγια είναι περιττά .
φαίνεται η χαρά σου και η ηρεμία εντός.
παντός καιρού :)

σε σκεφτομουν με τους αέρηδες .
εκείνες οι σκέψεις όταν είσαι αντιμέτωπος με την κάθε διάθεση της φύσης
-εκείνες που δεν έγραψες...-
είναι το πιο γοητευτικό κομμάτι του ιστιοπλόου .

νάσαι καλά να τα 'ξανακαταφέρεις' που λες !
και ΘΑ το κάνεις :)))

σε φιλώ απο την θάλασσα και γω
χχχχχχχχχχχχχχχχ

ZouZouna είπε...

η επιστροφή δεν ξέρω αν είναι πάντοτε γλυκειά, αλλά με τόσα που φέρνει μαζί, ένας αέρας άλλος μα φύσηξε κι εδώ.

φιλιά

geokalp είπε...

μπράβο και για την περιγραφή του αγώνος!
μας έφτιαξες την εβδομάδα!
και βέβαια είσαι έτοιμος για τον επόμενο!!

χαχα roadartistaki μου
δε πήρα μηχανή μαζί μου.. δεν έχω αξιωθεί να πάρω αδιάβροχη.. έτσι η παργματικότητα από τις φωτογραφίες περιγράφει μόνο τις σκηνές στα λιμάνια.. μα κάπου θα έχω ένα ηλιοβασίλεμα όπως το περιγράφεις.. :):)
ευχαριστώωωω καλησπερούδιααα :):)

χαχα marco
ήταν πολύ της μόδας ένα καιρό η αμοργός.. και αποφεύγω τα της μόδας.. άνετα μετακόμιζα αιγιάλια.. ή καμάρες στη σίφνο αν έβρησκα τρόπο να εξασθαλίσω τον επιούσιον.. :):)

κώστα μου
ήταν ένα ξέπλημα του μυαλού.. δε ξέρω αν ο κολητός μου θα είναι ελλάδα του χρόνου για εβδομαδιαίο.. θα περιοριστούμε σε ΣΚ αγώνες.. :):)

marina
καλώς τη :):)
ναι ωραία ήταν.. δεν έγραψα όλες τις λεπτομέριες.. θα έμπενα σε ωρολογίες και θα μάκρενε πολύ.. η ουσία είναι ότι κάθε κύμα που μας καπέλωνε ξέπλενε λίγο από την επικάληψη του πολυτισμού.. και τελικά σε ένα ΣΚ.. δε προλαβαίνεις να ξεπληθείς αρκετά.. :):)

χαχαχα skoulikaki μου
σα μια φίλη μου που λέει.. σιγά μην έλθω να κολοχτυπιέμαι όλη μέρα και τη νύχτα να κοιμάμαι σε αξωνικό τομογράφο.. :):)
ότι ταιριάζει στο καθένα.. :):)
χαχα ευχαριστώ επίσις.. αν και 8 μέρες διακοπές έιχα να κάνω 22 χρόνια.. καλές ήταν μα τελειωσαν.. :):)

χαχαχα dyosmaraki μου
έτσι είναι.. και διαρκεί μόνο κατά τη διάρκια της περιπέτιας.. θυμήθηκα το παλιό επιτίμβιο.. "πέθανε στα 18 και θάφτικέ στα 70.. " :):)

χαχαχα πεταλούδι μουουουου
8 μέρες!!!! είχα 22 χρόνια.. αλλά για 16.. ε μην υπερβάλουμε.. πάνω από 32 χρόνια έχει να μου συμβεί.. θα γινόταν μόνο αν πλέων το εκανα επάγγελμα.. που δε ξέρω αν θα ήταν το ίδιο.. :):)
η θάλασσα θέλει σεβασμό.. βρίσκεις το πραγματικό σου μέγεθος.. ξεφουσκώνει το καλιτεχνικά από τους πωλητές φουσκωμένο εγώ σου.. μακάρι όλοι να είχαν την ευκαιρία.. και να μπορούσαν και να την ακιωποιησουν.. γιατί οι περισσότεροι που βρίσκονται σε αυτή τη κατάσταση.. το εισπράτουν σα τιμωρία που απομακρύνθηκαν από τον καναπέ τους.. :):)
αχ είχα την τάση να επεκταθώ.. αλλά πρώτον θα αργούσα στο γάμο.. και δεύτερον θα έμπενα σε λεπτομέριες.. που θα έπρεπε να επεξηγώ τα πως και τα τι.. και θα σας κούραζα περισσότερο.. :):)
τώρα αγώνα μετά το καλοκαίρι πάλι.. ίσως καταφέρουμε κανένα χαλαρό ταξηδάκι.. θα δούμε.. :):)

xaxaxa zouzounitsa μου
χρηάζονται και οι επιστροφές.. για να έχουμε από κάπου να φεύγουμε :):)
καλησπερούδιααααα :):)

χαχαχα geokalp μου
δεν ήταν και ακριβής περιγραφή με λεπτομέριες.. έτοιμος είμαι.. αλλά δεν έχει άλλον τώρα.. θα δούμε στο τέλος του καλοκαιριού.. :):)

Heliotypon είπε...

Πολύ αγχώθηκα με την περιγραφή. Σαν να ήμουν μέσα στο σκαρί... Εγώ με φουσκωτό και μόλις φρσκάρει, με 5άρι, αναζητώ απάγκιο! Φαντάζομαι τι σημαίνει να βγαίνεις με πανί και 8άρι ή 9άρι! Ούτε ψύλος στον κόρφο σας...

Αλεξάνδρα είπε...

Να περνάς συχνά έτσι όμορφα, μα για να συμβεί αυτό δεν πρέπει να αφήνεις τα χρόνια να σου παίρνουν κεφάλι.

Στις ομορφιές που στέκονται μπροστά, λοιπόν.

Καλημέρα!

Νερένια είπε...

τοκ τοκ λέωωωωωωωωω

δεν εχω τα mail σου για να σου στείλω τα συμβολαια του καφε!!!

όνειρο οι φωτο!!!!!!!!!!!

χαχα heliotypon
εντάξη αν εμπαινα σε λεπτομέριες μπορεί να σε άγχωνα περισσότερο.. αλλά καθαρά στατιστικά.. πιό επικίνδυνο είναι να οδηγείς αυτοκίνητο.. :):)

χαχα αλεξανδρα μου
πάντα μεγαλήτερος από όσο έπρεπε έννιωθα.. ευτυχώς δε με απέτρεψε από τίποτα.. :):)
ναι ναι.. στις εντελως μπροστά.. όχι στις μακρυνές στο μέλλον.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

χαχα νερενια
καλώς ήλθες :):)
η φωτό δεν είναι δική μου.. δεν έχω αδια΄βροχη μηχανή.. :):)
χαχα μα είναι στο προφίλ μου.. koulpa2@gmail.com .. για να μη ψάχνεις :):)
την καληπσέρα μου :):)

Νερένια είπε...

καπιτανιο ανοιξαμε και σας περιμενουμε!!!!!!

χαχαχα νερενια μου
ήλθαμε ήλθαμε και παραήλθαμε θα έλεγα :):)

σοκολάτα πορτοκάλι είπε...

Wow!

Τι ειναι το μπαλόνι?

Δε θα άντεχα με τίποτε. Νευρικό κλονισμό θα πάθαινα.

xaxaxa sokaloportokalaki μου
μπαλώνι είνα αυτό το πανί το πολύχρωμο συνήθως που φουσκώνει μπροστά σαν.. μπαλώνι.. :):)