Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

γραμμα στον αι βασίλη.. κι άλλο..

..θυμήθηκα πάλι το γράμμα πριν 4 χρόνια.. τι να του ζητήσεις πιά;.. θα του ζητήσω.. να μοιράσει σε όλους ξυπνητήρια και μνημόνια.. δε γίνεται.. τόσοι άνεργοι.. τόσοι που το επίπεδο ζωής τους καταβαραθρώθηκε.. δε δικαιολογούν τα ποσοστά στα γκάλοπ.. ας τους δώσει τεράστια ξυπνητήρια.. μα τεράστια.. γιατί εγώ δεν κατάφερα τίποτα.. ας κάνουμε ένα παράλληλο.. λειτουργικό κράτος.. τόσοι άνεργοι βαριόμαστε.. ένα κράτος λειτουργικό ηθικό και δίκαιο.. γιατί δε νομίζω ότι δεν μπορούμε.. απλά δε θέλουμε.. δε συμφέρει.. δε βολεύει την παραοικονομία.. είμαστε πολλοί.. τρόπο σκέψης πρέπει να αλλάξουμε.. και μνημόνια.. πολλά μνημόνια.. να μας θυμίζουν να αντιδράμε σε αυτούς που ακόμα μας εκβιάζουν για να πλουτίσουν ακόμα και τώρα.. κι αν αυτό εκνευρίσει τις αγορές.. το πολύ πολύ.. να βρούν ότι καταπατούμε τα ανθρώπινα δικαιώματα.. ότι έχουμε χημικά όπλα.. ή κάτι.. και να μας βομβαρδίσουν.. σιγά τα αυγά.. μήπως είναι ζωή αυτή μέσα στη μίρλα;.. χαμογελάστε.. έστω με το ζόρι.. σα φάρμακο.. χαμογελάστε..
να εμένα το ζουζουνιον μου έκανε ένα μπλογκοδωράκι..



γίνεται να μη χαμογελώ;.. :) :)

χρόνια πολλά χαμογελαστά και δημιουργικά φίλοι μου..

12 σχόλια:

Roadartist είπε...

Δίκιο έχεις koulpaki μου.
Καλή δύναμη σε αυτή τη δύσκολη εποχή, να το δούμε όσο μπορούμε πιο θετικά.
Σε φιλώ, καλά χριστούγεννα!!!

Σοφία είπε...

Καλή δύναμη και καλές γιορτές!

zoyzoy είπε...

A!!
Εγώ βρήκα
τι θα πάρεις εσύ, αλλά και οι περισσότεροι απ'τον Αγιο Βασίλη:))

Καλές Γιορτές εύχομαι
και ελπίζω όσα μας στέρησαν να τα ξαναπάρουμε το συντομότερο πίσω!

ZouZouna είπε...

ααα κι έσπαγα το κεφάλι μου τι σου έδωσα.!!! η ξεμυάλω...

φιλιά και καλαί γιορταί!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Κούλπα!

Αφού είμαστε ακόμα εδώ έχουμε κάθε λόγο να χαμογελάμε.
Ας μας τα πάρουν όλα, μαζί τους θα τα πάρουν;
Εμείς θα παλεύουμε για αξίες και ιδανικά κι αυτοί ας παλεύουν για τον πλούτο.
Εγώ βλέπω οτι μπαίνει μια ακόμα χρονιά και εμείς ζούμε. Το πώς είναι κάτι που φτιάχνεται.

Καλή χρονιά!

blackbedlam είπε...

Ας είναι να πιάνουν τα μάγια και εγώ θα τα δουλέψω για να πιάσουν οι ευχές.
Για οικογενειακή γαλήνη, για ηρεμία και δύναμη,για να ανθίσουν τα χαμόγελα στα χείλη μας.
θα πεις χρειάζεται αγώνας.
Ε,γιαυτό μιλώ για δύναμη και ο αγώνας αν είναι να φέρνει και επιτυχίες τότε ανθίζουν και τα χαμόγελα.
Να είσαι καλά.


koulpa είπε...

roadartistaki μου αγαπημένο.. δύναμη σα να έχουμε φαίνεται.. θα την κάνουμε όσο γίνεται καλήτερη τη χρονιά.. :) :)

koulpa είπε...

σοφίαμου πόσο χαίρομαι που σε βλέπω.. :) :)
ευτυχισμένο το 2013 και δημιουργικό :) :)

koulpa είπε...

χαχαχαχα zoyzoy μου
ότι δίνει ο αι βασίλης θα πάρουν κι από εμένα.. :) :)
καλη χρονιά ευτυχισμένη και δημιουργική να χαίρεσαι την οικογένια :) :)

koulpa είπε...

χαχαχαχα zouzounion μου
είδες που βοηθώ; :) :)
καλη χρονιάααα χρόνια πολλάααα :) :)

koulpa είπε...

χαχαχα and μου
έτσι είναι.. δε μου πέρνουν την καλή μου διάθεση που να κωλοκτυπηθούν.. :) :)
χρόνια πολλά και καλή χρονιάααα :) :)

koulpa είπε...

bb μου αγαπημένη.. χαθήκαμε μωρέ.. όλο κάπου μπλέκω.. :) :)
δε μου το πέρνουν το χαμόγελο τα καθήκια.. και το κάνω χωρίς κανένα κόπο.. για τα παιδιά των άλλων λοιπάμαι.. και κοπιάζω κάποιες φορές.. :) :)
καλή χρονιά να έχουμε.. :) :)