Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

να με χαιρομαι


8 σχόλια:

Κώστας είπε...

Χρόνια σου πολλά Koulpa!
Υγεία σου εύχομαι για σένα και για όλους όσους αγαπάς!

koulpa είπε...

Ευχαριστώ Κώστα μου να μας χαιρόμαστε :) :)

μαχαιρης είπε...

Χρονια πολλα με υγεια,ΦΙΛΕ...!!

koulpa είπε...

Ευχαριστώ φιλέ μαχαιρη :) :)

Αλεξάνδρα είπε...

Πάει πολύς καιρός που σεργιάνιζα στη μπλογκογειτονιά... Με μεγάλη καθυστέρηση Χρονια πολλά και καλά!

Άιναφετς είπε...

Χαίρομαι που εμφανίζεσαι για να γιορτάσεις και να μοιραστείς μαζί μας, τα γενέθλια σου!
Όπως ίσως να θυμάσαι, δεν λαμβάνω ειδοποιήσεις απ΄ τον bloger και δεν έχω fb κλπ...απλά, έτσι ξαφνικά αναρωτιέμαι, τι κάνει άραγε αυτή η όμορφη ψυχή; :-P
Χρόνια πολλά πολλά αν και εξαιρετικά καθυστερημένα, αλλά είναι καρδιάς!
Εύχομαι υγεία εσωτερική και καλή δύναμη με ότι κάνεις! :)

koulpa είπε...

Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου χαθήκανε μωρέ εγώ τα τευταια 2 χρόνια μπαίνω με το κινητό και μόνο στο φατσαμπουκι βολευει :) :)

koulpa είπε...

Ευχαριστώ μαγεισσουλα μου :) :)