Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

1012024

 

10 / 1 / 2024


.. μα σιγά-σιγά.. ίσως αυτός παρασυρμένος.. από τον δικό μου.. ενθουσιασμό με ότι.. τον ρωτούσα και.. μου απαντούσε σοβαρά.. και άρχισε και.. να μου δείχνει.. και πως αυτό γίνεται.. και σαν να.. παίζουμε τένις.. και κλίπιτι κλοκ.. που όταν πια.. ήμουν 8 χρονών.. τα τεχνικά θέματα.. τα σηζητούσαμε μαζί.. από την μεριά μου.. σαν να μην.. ήταν εκείνη την ώρα.. ο πατέρας μου.. παρά ο μάστορας μου.. οπότε έδειχνα τον.. σεβασμό που αναμενόταν.. από την μεριά του.. δεν το σηζητήσαμε.. μπορεί μέσα του.. να χαιρόταν.. που ο σεβασμός μου.. στον κόσμο των τεχνικών.. δήλωνε εκτίμηση που.. τον θεωρούσαμάστορα.. μα έξω του.. και αυτός το ίδιο.. που ίσως και.. να καταλάβαινε ότι.. και εγώ καταλάβαινα.. στο ακαίρεο όλα.. αυτά που μου.. είχε μάθει..


Δεν υπάρχουν σχόλια: