Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

1412024

14 / 1 / 2024


.. οι πρώτες ονειροφαντασίες.. της ζωής μου.. που να τις θυμάμαι.. ή μήπως να μην.. έγιναν σε αυτόν.. τον κινηματογράφο.. άπλα το μυαλό μου.. παραποιούσε τόσο τις.. σκηνές της ταινίας.. που στο τελείωμα.. δεν βρίκα άκρη.. και όταν ήμουν καλά.. δεν έβρισκα σημείο.. της διαδρομής προς.. την πολυκατοικία μας.. παρά μόνον ένα.. στοπ καρέ της εισόδου της.. η επόμενη σκηνή.. είναι κατ' ευθείαν.. στο νέο μου κρεβάτι.. που δεν το.. είχα ακόμα καλοσυνηθίσει.. άσε που το.. φως του δρόμου.. το έκανε να.. μοιάζει σαν μία.. θεατρική σκηνή και.. μόλις που απόθεσα.. άκουσα ότι στην.. από κάτω μου έγβα.. γινόταν ένα γλέντι.. τα 2 παραπάνω.. αν και τότε στην δίνη των καταστάσεων.. αμφέβαλλα κι όμως.. ήταν πέρα για πέρα αληθινά.. την επομένη το διασταύρωσα.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: