Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

1922024

 19 / 2 / 2024


.. ούτε βέβαια μήλισα.. ούτε καν έγνεψα.. σαν μαρμαρομένος βασιλιάς.. σαν ένας πατριάρχης.. που όλο κάτι.. θα σκεφτόμουνα αλλά.. δεν είχε σημασία..το τι δεν.. με αφορούσε τότε.. έτσι και αλλιώς.. από τώρα σε.. τώρα το ξεχνούσα.. όσο κι αν.. δεν το περίμενα.. θες η αλλαγή.. της διατροφής μου.. ή ίσως η.. σωματική μου άσκηση.. ή η αντίστοιχη πνευματική.. μάλλον είχα βρει.. να πάρω κάτι.. από όλες μου.. τις επιλογές.. πάντως από τα.. μέσα του 2021.. σιγά-σιγά άρχισαν.. να μου έρχονται.. οι χαμένες μου αναμνήσεις.. όλο και πιο πολλές.. δεν ξέρω πόσες έχασα.. οπότε και πόσες να περιμένω.. ο γιατρός που.. με είχε αναλάβει.. τώρα νομίζω ότι.. ήθελε να μάθει.. τον μηχανισμό που.. με κρατούσε στην ζωή.. έδωσε και πήρε.. ήμουν εκεί πια.. 2 εβδομάδες και.. είχε βρει λύση.. ούτε στο πρωτεύον.. να με κρατήσει.. σιγούρα στην ζωή.. ούτε τι με κρατούσε..


Δεν υπάρχουν σχόλια: