Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

2522024

 25 / 2 / 2024


.. το πρώτο μου.. κείμενο στην αρχή του 2021.. έγινε χωρίς κανένα πρόγραμμα.. έπαιζα για να.. μάθω για τέταρτη.. φορά ελληνικά μία.. όταν ήμουν παιδί.. και τρείς μία.. για κάθε εγκεφαλικό μου.. για την ώρα.. με δεσπόζουσα την.. που το εγκεφαλικό μου.. ερχόμενο μου πήρε.. κάθε ανάμνηση οπότε.. που να την.. εδράσω οποιαδήποτε πληροφορία.. αλλά ας παρακολουθήσουμε.. το περιστατικό από την αρχή.. τίτλος τρίτο εγκεφαλικό μου.. στο νοσοκομείο όπως.. έχω χιλιό πει.. μα όσο περνάει.. ο καιρός τόσο.. η μνήμη μου.. για τα γεγονότα σταθεροποιείται.. ας πάμε λοιπόν.. μερικές μέρες πριν.. από το τελευταίο μου.. εγκεφαλικό τώρα που θυμάμαι.. και αν κάτι.. άλλο θυμηθώ και.. είμαι ακόμα σε.. αυτό το κείμενο.. θυμάμαι.. και αν κάτι.. άλλο θυμηθώ και.. είμαι ακόμα σε.. αυτό το κείμενο.. θυμάμαι.. και αν κάτι.. άλλο θυμηθώ και.. είμαι ακόμα σε.. αυτό το κείμενο.. θα διακόψω και.. θα το πω.. κι αν περάσει.. κάποιος από εδώ.. ας ρωτήσει.. για την ώρα.. βρισκόμαστε σε ιστορικό χρόνο.. όπου σας έσυρα.. για να σας περιγράψω.. την περιρρέουσα ατμόσφαιρα.. και αρχίζω.. είχα έρθει Αθήνα.. γιατί είχα μάθει.. ότι ο θείος μου.. ο Κώστας ο γιατρός... που πηγαίναμε κόντρες.. με τα εγκεφαλικά μας.. πριν μερικές μέρες.. είμασταν ισόπαλοι 2-2.. και μετά έκανε.. την διαφορά όταν.. έπαθε το τρίτο του..


Δεν υπάρχουν σχόλια: