Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

χατζηκυριάκιο..


Hatzikyriakio
Uploaded by koulpa2
Αποβραδίς ξεκίνησα (Χατζηκυριάκειο).
Μπαγιαντέρας
Μουσική/Στίχοι: Μπαγιαντέρας

Αποστολέας: Το Σκρίπτο του Νέου Κιθαρωδού
Στάλθηκε: 21-06-1998 (12 ψήφοι)

Am E Am
Αποβραδίς ξεκίνησα
G Am
μ’ έναν παλιό μου φίλο
A Dm
για το Χατζηκυριάκειο 2x
E Am
και για τον άγιο Nείλο 2x
Που ’χει ρετσίνα δροσερή
και όμορφα κορίτσια
μόνο που σε παιδεύουνε 2x
με νάζια και καπρίτσια 2x
Έχει και μια μελαχρινή
που είναι όλο νάζι
πρώτα με κέρναγε φιλιά 2x
και τώρα δε τη νοιάζει 2x
Και κάθε βράδυ καρτερώ
στο δρόμο να περάσει
κι αν δεν την κλέψω μια βραδιά 2x
ο κόσμος θα χαλάσει 2x
http://www.kithara.vu/

..είπα να μήν αρχίσω τη γκρίνια ακόμα..
..σας παίζω ένα κατι τις στο μπαγλαμαδάκι
που πήρα δώρο στον πατέρα μου..
σε επόμενο χρόνο αν βελτιώσω λίγο την
τεχνική μου.. και πάρω και κάνα μαυρο γυαλί..
μπορεί να τη τσήσω σε καμιά γωνίτσα να δω
τι καζάντια θα κάνω..
ελπίζω να μη βρεθώ κρεμασμένος σα τον
κακοφωνίξ ενώ το υπόλοιπό χωριό γλεντάει..
τουλάχιστον δε τόλμησα να τραγουδίσω..

29 σχόλια:

ZouZouna είπε...

... τρώγοντας έρχεται η όρεξη, είδες?

koulpa είπε...

xaxa ζουζουνίτσα μου
.. μου έληψε ποτέ η όρεξη..:):)
καλησπερούδια:):)

Kaveiros είπε...

Ωραίο το Χατζηκυριάκειο, ωραίος και ο οργανοπαίχτης!:)

koulpa είπε...

kaveiros
χαχα για το χατζηκυριάκειο θα συμφωνίσω.. ο οργανοπαίκτης.. να το πω ευγενικά.. έχει μεγάλα περιθόρια βελτίωσης..:):)
την καλησπέρα μου:):)

Roadartist είπε...

χααααχα βαριά σεκλέτια εχω απόψε..
αυτο μου θυμισες..
:))

κακοφωνίξ!!! :)

koulpa είπε...

χαχα roadartist
γιατι ντέρτια; ασχέτως απόδοσης και νταλκα.. χαρούμενο ακούγεται..:):)
..λαικός βάρδος..:):)
την καλησπέρα μου:):)

a_lexia είπε...

Αυτά είναι τα ωραία Κούλπα!
Αx.. και δεν είναι που είσαι μόνο πολυτεχνίτης.. Είναι που είσαι ταλαντούχος πολυτεχνίτης!
και ξέρεις να φτιάχνεις και κατσικάκι στο φούρνο! (άσε που σιγα σιγά μετατρέπεσαι σε πρώτης τάξεως τεχνοφρικ!) : ))))

Μα περισσότερο απ΄όλα μ'αρέσουν τα σημειωματάρια στην τσέπη!!

Πολύ καλημέρα σου!

koulpa είπε...

χαχα a_lexia μου
πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης..:):)
κάνω και μουσακά.. αλλά δεν ε΄χω οπτικό ηλικό ακόμα..:):)
(έχω την εντύπωση ότι ήμουν από μικρός αλλά δεν υπήρχε ο όρος ακόμα.. να μη διαδοθεί παρακαλώ..):):)
το σημιωματάριο.. αναγκαίο.. από όταν έκοψα τα sante το 80.. έπρεπε κάπου αλλού να βρω να σημειώνω..:):)
την καλησπέρα μου:):)

KitsosMitsos είπε...

Ωραίος ο τραγουδιάρης!

lifewhispers είπε...

ωραιος!!!
αλλα γιατι να γκρινιάξεις κουπλα μου, τι εγινε;
η μουσικη κατευναζει οπως θα παρατηρησες και μονος σου ε????

koulpa είπε...

xaxa kitsosmitsos
πάλι καλά που δεν είπες αρκουδιάρης:):)

koulpa είπε...

χαχα lifewhispers μου
ωραίος.. με την ευρεία έννοια..:):)
η γρίνια για τα οικονομικοπολιτικοκοινωνικά.. τίνει να είναι συνεχείς.. αλλά κρατιέμαι..:):)
καληνυχτούδια:):)

Maria Mikro Analogo είπε...

Είσαι τέλειος!!! χαχαχαχαχα :)) Μπράβο Koulpa!
Φιλάκια και καλημέρες!

koulpa είπε...

χαχα μαράκι μου
ευχαριστώ:):)
καησπερούδια:):)

diva είπε...

Απαιτώ και φωνή
:-)

geokalp είπε...

δε χρειάζεται να τραγουδήσεις, θεός είσαι έτσι κι αλλιώς!

πολυ καλό και πολύ καλός!!

koulpa είπε...

χαχα diVa μου
να το προσπαθήσω.. για το χατήρη σας.. αλλά δεν έχω ανάσα πια.. σταθερώτητα.. και στονάρω.. θα με πάρουν με τα νεράτζια..:):)
την καλησπέρα μου:):)

koulpa είπε...

geokalp
xaxa δεν έχω το θεό μου.. πολύ πλάκα το μπαγλαμαδάκι.. και portable.. αλλά είναι σα να προσπαθείς να περάσεις κλοστή στη βελόνα με γάντια του μποξ..:):)
την καλησπέρα μου:):)

φάβα είπε...

theloume k tragoudi parakalwwww, em pws? mises doyleies? ;)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Πολύ μου αρέσει αυτό το τραγούδι.. Σου συστηνω να βγείς ενα απογευματάκι στο Θησείο, να ανοιξεις και τη θηκη μπροστα σου και να αρχισεις να παιζεις. Θα βγάλεις πολλά λεφτά μεροκάματο.. Και ξεκουραση και μουσική και λεφτα.. Τι άλλο να ζητησεις κανεις?

koulpa είπε...

xaxa φαβούλα μου
να προσέχετε τι ζητάτε.. μπορεί να το λάβετε..:):)
καλημερούδια:):)

koulpa είπε...

μπουρμπουλήθρα μου
ευχαριστώ.. χαχα λένα γίνω roadartist;.. μη το γελάς κι έτσι όπως πάνε οι δουλειές δε το αποκλίω..:):)
καλημερούδια:):)

patsiouri είπε...

Γιατί να αρχίσεις τη γκρίνια?????????/

anamella είπε...

Καλημέρα
Τι βλέπω έλειψα για λίγο και άλλαξες δουλειά ????
Ή μήπως έχουμε σεκλέτια ?????

koulpa είπε...

ptsiouri μου
..με όσα γίνονται γύρω.. απορώ πως κρατιέμαι.. μάλων έχω πάθει overdose και έχω μπουκώσει..:):)
..παρα λίγο να συναντηθούμαι εχθές;
καλησπερούδια:):)

koulpa είπε...

anamella μου
χαχα έτσι έτσι.. δε βρίσκω προκοπή με τα ξυουργικά.. η οικοδομή νοσεί μαζί με την οικονομία..:):)
καλησπερούδια:):)

Skouliki είπε...

@ζουζουνα
αει εσυ κρυψε τον τσελεμεντε σου πια !!


@koulpa
ευτυχως να λες δηλαδη που κουβαλιεται που να επαιζες πιανο και να το κουβαλαγες σε καμια συναντηση :)

koulpa είπε...

skouliki
καλώς το:):)
χαχα με την ζουζούνα έχουμε την ίδια έκδοση του τσελεμεντε..:):)
χαχα πράγματι.. αν και το πιάνο ήταν το πρώτο όργανο με το οποίο ήλθα σε επαφή.. δε φημιζεται για τη φορητότητά του.. από την άλλη ούτε μπαγλαμαδάκι τολμώ να κουβαλώ σε συναντήσεις.. άσε που σε κάποια μέρη τεριάζει περισσότερο το sheng..:):)
την καλησπέρα μου:):)

Ανώνυμος είπε...

hi5 tv,性愛,080聊天室,手機遊戲,成人交友網,sogo論壇,遊戲區,a383,情趣用品,校園正妹牆,視訊交友,a片,遊戲區,性感影片,遊戲,視訊聊天,情色a片,好玩遊戲,校園正妹牆,成人影片,成人光碟,色情影片,正妹牆,ut聊天室,好玩遊戲,成人影城,視訊聊天室,成人交友網,遊戲口袋,a片,色情影片,色情影片,中部人聊天室,史萊姆,情色遊戲,正妹,微風成人區,情色論壇,成人交友網,嘟嘟成人網,色色網,A漫,遊戲區,h漫,聊天室,本土自拍,言情小說,伊莉,A漫,kk俱樂部,伊莉討論區,色情影片,史萊姆,aio交友愛情館,聊天室,後宮電影,情色視訊,85cc免費影城,情色文學,臺灣情色網