Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

το παιχνιδάκι της maya

..δε με κάλεσε αλλά μου κίνησε το ενδιαφέρον..
και ως σεσημασμένος παιχνιδάκιας πλέον..
αποφάσισα να λάβω μέρος..
αντιγράφω από το blogg της maya

Οι κανόνες έχουν ως εξής:
Πέντε ερωτήσεις που θα έκανες ...
Σε έναν φιλόσοφο,

σε έναν παλιό έρωτα,
σε ένα μέντιουμ,
σε ένα παιδί
και στον καθρέφτη σου.
Από μία στον καθένα.

και ξεκινώ αμέσως

στο φιλόσοφο: αν υπήρχε θεός που θα πίστευε;
στον παλιό έρωτα: γιατί δεν έγινες αγάπη;
στο μέντιουμ: που θα ήμουν αν σε κάποιο σταυροδρόμι έπαιρνα τον άλλο δρόμο;
στο παιδί: το τέλος είναι γνωστό.. η διαδρομή είναι άγνωστη.. γιατί βιάζεσαι;
στον καθρέπτη: όταν βλέπω τον πατέρα μου σε σένα.. γερνάω ή απλά ορημάζω;

οι ερωτήσεις είναι μάλλον ρητορικές.

καλώ τους αγαπητούς
σορολόπ
μαράκι
lifewhisper
μπουρμπουλήθρα
δε κάλεσα περισσότερους για να έχετε κι εσείς κάποιον να καλέσετε

18 σχόλια:

σορολόπ είπε...

Αααα.. πράγματι είναι ωραίο :) έχετε δίκιο.. και υπόσχεται πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις..

..θα παίξω! προς το παρόν καληνύχτα :)

koulpa είπε...

ανανεωμένο μου σορολόπ
χαίρομαι που σας αρέσει:):)
ναι εγώ δε το πέδεψα πολύ.. γιατί ακολουθεί εβδομάδα με πολλά εκτός έδρας.. και δεν ήξερα πότε θα ξαναείχα την ευχαίρια και τη διάθεση..:):)
αναμένω.. την καληνύχτα μου:):)

lifewhispers είπε...

εννοειται οτι θα παιξω. και μην ανησυχεις, εδω μεσα ξεδινω, το χρονο θα τον βρω που αθ μου παει!!
καλημερες πολλες!

Maria Mikro Analogo είπε...

koulpa, μόλις ξεφύγω από το κρύωμα που με ταλαιπωρεί, θα απαντήσω αμέσως! :) Φιλάκια και καλημέρα!

koulpa είπε...

lifewhispers μου
χαχα ναι η παιδική χαρά μας:):)
μη μου αγχώνεσαι.. κι εγώ θα απουσιάσω για μερικές μέρες..:):)
καλησπερουδια:):)

koulpa είπε...

ΩΩΩ το μαράκι μας
αρώστησε.. περάστικά και γρήγορα:):)
όποτε μπορέσεις:):)
καλησπερούδια:):)

Skouliki είπε...

πωπω καθε ερωτηση που κανεις ειναι μεσα στο μυαλο σαν ο αιωνας των αναπαντητων ερωτησεων μαμα μου τζους

καλησπερες

koulpa είπε...

souliki
χαχα στις ερωτήσεις καλός είμαι.. για τις απαντήσεις.. και αιώνα να περιμένατε.. δεν μπορώ να εγκυηθώ..:):)
την καληνύχτα μου:):)

Σοφία είπε...

Ωραίες οι ερωτήσεις σου :-)

koulpa είπε...

σοφία μου
χαχα ευχαριστώ.. για τις απάντήσεις δε ξέρω..:):)
καληνυχτουδια:):)

geokalp είπε...

ωραίο το βλογοπαίχνιδο!
;)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Πολύ ωραιο το παιχνίδι και ευχαριστω για την πρόσκληση! Η καλύτερη ερωτηση αυτή προς τον καθρέφτη! Φιλιά!

maya είπε...

δεν το πιστεύω ότι μου ξέφυγε η συμμετοχή σου1
όχι τιποτ'άλλο
αλλά κάποια στιγμή μου τόπες κιόλας!!!!
τι μαλάκας!
και κούλπα μου, έπαιξες υπέροχα!
αλήθεια ευχαριστώ.
μία και μία οι ερωτήσεις σου.
σαφέστατα και είναι ρητορικές!
είχες ελπίδα ότι θάχουν απάντηση...?
αλήθεια λες?!
:)

για την διαδρομή λοιπόν.
για κάθετι στον δρόμο μας
άλλο ένα χαμόγελο.
είτε χαράς είτε γνώσης.
αντε βάλε και απόγνωσης
(γιατί θάθελα να το δω αυτό!
χεχεχε: χαμόγελο απόγνωσης)

σε φιλώ πολύ
χχχχχχχχχχχχχχχχ

koulpa είπε...

geokalp
καθυστερημένα.. κόπιασε αμα σε γαργαλά κι εσένα:):)
την καλημέρα μου:):)

koulpa είπε...

μπουρμπουλήθρα μου
παρακαλώ.. όποτε μπορείς:):)
που χάθηκες εσύ;:):)
καλημερούδια:):)

koulpa είπε...

χαχα maya μου
εγω που δε πήρα χαμπάρι τους δύο προηγούμενους; και στη συμετοχή του σορολόπ.. νοοομιζα ότι είχα σχολιάσει;:):)
χαχα όχι δεν είχα ελπίδα.. αλλά να.. η τέχνη του ανεύικτου..:):)
χαμόγελο χαράς.. γνώσης.. δε θα προλάβω.. απόγνωσης;.. απελθέτω απ'εμού..:):)
καλημερούδια:):)

kat. είπε...

η ερώτηση που έκανε στο μέντιουμ ήταν μακράν η καλύτερη (τουλάχιστον για μένα)
εύγε!

koulpa είπε...

kat
καλώς ήλθες κατ'αρχήν.. μιά και δεν έχω διοποίηση.. η ανία της αναμονής τηλ. ευθύνεται που το πήρα χαμπάρι..:):)
ευχαριστώ..:):)
την καλησπέρα μου:):)