Σάββατο 15 Ιουνίου 2024

1562024

 15 / 6 / 2024


.. και κάτι κιόλας έχασα.. κάποια στιγμή είδα.. τα χάπια να τελειώνουν.. μέτρησα τις μέρες.. και όπως μου.. είχε τονίσει την ειδοποίησα.. οπότε εκείνη την μέρα.. αυτή με πήρε.. και μου είπε.. “αύριο έχουμε πολλές δουλειές.. μα σήμερα το.. απόγευμα έχουμε 2-3 ώρες.. να πάμε και.. οι 3 μας.. σαν την πρώτη φορά;”.. και μία χαρά.. το κάναμε.. την επομένη μέρα.. το πρωί πριν.. από της 8.. μέτρησα το σάκχαρο μου.. που ήταν λίγο.. πάνω από το 100.. μία χαρά και αυτό.. έφαγα μία φρυγανιά.. ήπια και το.. χάπι μου και.. κατέβηκα κάτω για.. να περιμένω τους.. γονείς μου που.. είχαμε πει να πάμε.. οι 3 μας.. στο ΠΙΚΠΑ Βούλας.. αυτή τη φορά.. για εξέταση της.. μάνας μου που.. είχε φάει μία.. θεαματική τούμπα.. και την πονούσε.. το πόδι της..


Δεν υπάρχουν σχόλια: