Κυριακή 2 Ιουνίου 2024

262024

 2 / 6 / 2024


.. όλον αυτόν τον μήνα.. σιγά-σιγά και.. όπου ήταν επιβεβλημένο.. με την βοήθεια.. τυχαίων υποστηριγμάτων.. πχ τοίχοι κάσες έπιπλα κτλ.. ευτυχώς αυτοί οι.. προορισμοί είχαν μεταξύ τους.. αποστάσεις που δεν.. απείχαν περισσότερο από.. τα 3-4 μέτρα.. τα οποία μπορεί.. ίσως κοπιωδώς μα.. τελικά τα κατάφερα.. το δεύτερο ευτυχώς.. ήταν ότι ενώ.. στις οικοδομές η.. κρίση είχε έρθει.. οι αποθήκες τροφίμων.. στο σπίτι μου.. δεν είχαν αδείασει ακόμα.. πάντως τον μήνα.. μία χαρά τον έβγαζα.. αλλά δεν θα.. ήμουν υποχρεωμένος να το επιχειρήσω.. γιατί όταν είπα.. στους δικούς μου.. ότι είχα μείνει.. από πόδι το κανόνισαν.. και κάθε εβδομάδα.. μου έφερναν εφόδια.. περίμενα την μάνα μου.. στην πόρτα μου.. στηριγμένος από την κάσα της.. αφού με έβλεπε όρθιο.. ευχαριστιόταν και αποχωρούσε..

Δεν υπάρχουν σχόλια: