Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024

1392024

 13 / 9 / 2024


.. έτσι κοπανιόμουν στο.. κρεβάτι μου πέρα-δώθε.. τότε δεν το βρήκα.. μα ο θόρυβος.. που έκανα ανυσήχησε.. η θεία μου.. μήπως σπάσω το.. κεφάλι μου έτσι.. το διέκοψα.. για την ώρα.. και άρχισα να.. σκέφτομαι που για.. την ώρα χωρίς θόρυβο.. στο νοσοκομείο που.. ήμουν μέχρι και χθες.. ήταν γενικό νοσοκομείο.. είμασταν 2 με εγκεφαλικό.. μα ο άλλος.. μπορούσε να μιλήσει.. μα όντας στο ίδρυμα.. είχα ακούσει κάποιους.. να φωνάζουν ακατάληπτα.. μα με κάποια απορία;.. ας πούμε σαν.. ενένα γιατι δεν.. με καταλαβαίνει κανείς;.. και έτσι κατάλαβα.. και εγώ ότι.. η μάνα μου.. και η πρώην μου.. τις κάποιες φορές.. που με καταλάβαιναν.. ήταν γιατί με ήξεραν.. και οι υπόλοιποι που.. με αγνοούσαν δεν.. μου τα είχαν φυλαγμένα.. απλά δεν με καταλάβαιναν..


Δεν υπάρχουν σχόλια: