Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

192024

 1 / 9 / 2024


.. θυμήθηκα λοιπόν ότι.. από παιδί είχα.. υιοθετήσει τις 2.. τελειές σε αντικατάσταση.. του κομματός που.. σαν λέξη δεν.. την συμπαθούσα καθόλου.. επηρεασμένος από τα πολιτικά.. είχα πολλά τέτοια.. αλλά με την.. φορά που έχω πάρει.. ας πάμε πάλι.. στην πρώτη μου.. μέρα στο ίδρυμα.. την ώρα της.. εισόδου μου εκεί.. είχαν πει στην.. μάνα μου μετά.. να πάει ξανά εκεί.. που θα μου.. είχαν καταχωρίσει ένα.. αμαξίδιο με το.. όνομα μου.. γραμμένο με χαρτοταινίες.. στην πλάτη του.. για να με κυκλοφορήσει.. μετά ήρθε ο.. φυσικοθεραπευτής που μου είπε.. για όσο θα.. ήμουν εκεί τις.. εργάσημες μέρες τις 8.. θα ήμουν εκεί.. που είχε εξηγήσει.. στην μάνα μου.. και για μία ώρα.. θα κάναμαι ότι μπορούσαμε.. μου είχε ανακοινώσει.. ότι ανάλογα με.. την πρόοδο μου.. πάντως όχι παραπάνω.. από 9 μήνες..

Δεν υπάρχουν σχόλια: