Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2024

792024

 7 / 9 / 2024


.. έτσι η μάνα μου.. με οδήγησε στον νιπτήρα.. μου έκανε τα καθημερινά.. πλύσιμο των δοντιών.. πλύσιμο του προσώπου.. και το χτένισμα.. των μαλλιών μου.. τις πρώτες φορές.. μετά με οδήγησε.. στο μεγάλο ασανσέρ.. κατεβήκαμε στο ισόγειο.. και με οδήγησε.. στην άλλη μεριά.. του κτιρίου όπου.. με περίμενε ο.. φυσικοθεραπευτής για να.. με μάθει πάλι.. πως να περπατάω.. στην αρχή όπως.. και αυτός του.. πρώτου νοσοκομείου μου.. με έβαλε σε.. ένα κρεβάτι και.. με μαζάς σε.. όλους τους μυς μου.. προσπαθούσε να τους ξυπνήσει.. ενώ εγώ καθόμουν.. αυτός βασανιζόταν τον.. λυπόμουν όπως και.. τον πρώτο.. με τα πολλά.. δεν μπορούσα και να μιλήσω.. ίσως με το χέρι.. πάντως μετέφερα το.. μήνυμα που ήθελε.. ο πρώτος να.. μάθει ο δεύτερος.. ότι ήδη είχα σηκωθεί..


Δεν υπάρχουν σχόλια: