Σάββατο 10 Αυγούστου 2024

1082024

 10 / 8 / 2024


.. στην πραγματικότητα νομίζω.. αυτή την φορά.. στην ώρα που.. μας έβλεπαν οι γιατροί.. ήμουν στο νοσοκομείο.. περίπου μία εβδομάδα.. ο δεύτερος τη τάξη.. γιατρός αλλά ο.. πρώτος που είχε.. μία υπόνοια ότι.. τον άκουγα και.. με πήρε παράμερα.. και μου είπε.. “νομίζω ότι μάλλον.. δεν ξέρω πως.. θα την γλιτώσεις.. θα κανονίσω να.. έρθει εδώ φυσικοθεραπευτής.. μήπως σε.. κάνει να κουνίζεις".. και το έκανε.. μέσα στην εβδομάδα.. μου ήρθε πρώτη φορά.. και χωρίς σούπα-μούπες.. ρίχτηκε στην δουλειά.. τόσο που από.. τις πολύ έντονες.. μαλάξεις που μου έκανε.. ενώ εγώ δεν.. έπαιρνα χαμπάρι.. ανησυχούσα για αυτόν.. που λυσωνανούσε.. το άλλο πάξενο.. ήταν που εγώ.. μέχρι τότε νόμιζα.. ότι τα κρεβάτια.. ήταν πολύ ψηλά.. δέσποζαν στον χώρο.. και κάτι το.. είχα υπολογίσει λάθος..

Δεν υπάρχουν σχόλια: