Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024

1682024

 16 / 8 / 2024


.. και σε εκείνο.. το πρώτο νοσοκομείο.. που με είχα πάει.. μετά το πρώτο.. εγκεφαλικό μου.. και την προτροπή.. του φυσικοθεραπευτή να.. προσπαθήσω να σηκωθώ.. και κάπως έτσι.. το χειριζόμουν και αυτό.. και τελικά το κατάφερα.. ακολουθούμενο από τα.. ζήτω των παρόντων.. σε αυτό νοσοκομείο τότε.. ήταν πολύ αυστηρά.. ωράρια των επισκεπτών.. έτσι και αλλιώς.. ο φυσικοθεραπευτής δεν.. θα ερχόταν των.. επισκεπτών παρόντων και.. έτσι τα σοβαρά.. για εμάς τους ασθενείς.. προσπαθούσαμε να τους μεταδόσουμε.. όλοι οι ότι περπάτησα.. εγώ από την άλλη.. είχα κολλήσει.. στην αίτηση μου.. να μου φέρουν παντόφλες.. δυστυχώς δεν γίναμε κατανοητοί.. τις επόμενες 2-3.. φορές που θα.. μου έρθει με.. χαρτοπετσέτες θα την.. κάναμε πάλι την δουλειά..

Δεν υπάρχουν σχόλια: