Κυριακή 25 Αυγούστου 2024

2582024

 25 / 8 / 2024


.. εκείνο το απόγευμα.. με επισκέφτηκαν πολλοί.. φίλοι μου που.. τώρα μπορώ πάλι να.. τους θυμηθώ αλλά.. να μην λέω πολλά.. στο κάτω-κάτω.. δεν πολύ έβλεπα τότε.. και αν κάποιος.. δεν ακούστηκε σαφώς.. και δεν τον κατάλαβα.. το επόμενο πρωί.. την τελευταία μου.. μέρα εκεί άρχισαν.. να έρχονται και.. οι συγγενείς και.. με αυτούς χάρηκα πολύ.. μα πιό πολύ.. με κάτι που.. μου έφερε μία.. θεία μου και.. κάπου εδώ οφείλω.. να κάνω ένα.. εισαγωγικό σημείωμα για.. να εξηγήσω τα περαιτέρω.. τις πρώτες μέρες.. που με πήγαν εκεί.. δεν μπορούσα να καταπιώ.. την πρώτη μέρα.. μου τα πέρασαν.. από το μίξερ.. δεν τα κατάφερα.. μα την δεύτερη το έκανα.. ήθελα σιγά-σιγά.. να μου το.. κάνουν σαν φαί.. μα μου έλειπε.. η γλώσσα για.. να το επικοινωνήσω.. έτσι αυτόν τον.. μήνα αυτά ονειρεύομουν..


Δεν υπάρχουν σχόλια: