Κυριακή 4 Αυγούστου 2024

482024

 4 / 8 / 2024


.. η σαλοπέτα που.. τον είδα να φορά.. στην ονειροφαντασία μου.. θα δικαιολογείτω από.. το επάγγελμα του.. που είχα ακούσει.. ότι ήταν η.. μεταφορά βαριών αντικειμενων.. αν δεν είχα διαπιστώσει.. ότι τις ονειροφαντασίες μου.. δεν έπρεπε να.. λαμβάνω υπόψιν μου.. ούτε τι "έβλεπα".. ούτε το πότε.. τέλος πάντων από.. αυτή την εφημερία.. άλλος ένας μπήκε.. στον θάλαμο μας.. και από τις.. ερωτήσεις που του.. έκαναν όλοι οι άλλοι.. και εγώ άκουγα.. και σημείωνα στο.. μυαλό μου.. ένα άλλο θύμα.. της κρίσης.. τον συμπαθούσα μου.. θύμηζε το πατέρα μου.. όταν τα έπαιρνε.. και αυτό γινόταν.. αρκετά συχνά και.. μου θύμιζε υψισύχνη.. μηχανή δίχρονη.. μας είχε πει.. ότι το χωριό.. του ήταν η δημητσάνα.. και εγώ στο.. μυαλό μου τον.. είχα ονομάσει "μπαρούτι δημηστανήτικο"..

Δεν υπάρχουν σχόλια: