Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024

2682024

 

26 / 8 / 2024


.. όταν άκουσα την.. θεία μου την Νίνα.. να λέει κάτι σαν.. “δεν ήξερα τι να φέρω.. και σκέφτηκα κάτι.. σε ανάλογη περίπτωση.. θα μου άρεσε.. εμένα να μου φέρουν..".. συγχρόνως άκουσα την.. σακουλίτσα που κρατούσε.. και η έμπειρη.. μύτη μου έπιασε.. ευγοδιαστό τυρί του τοστ.. και εγώ φοβούμενος.. ότι θα περιέχονταν.. στα χέρια της.. μάνας μου και.. το λιγότερο που.. είχα φανταστεί να.. του κάνει ήταν.. να το περάσει.. από το μίξερ.. και μόνο με.. την ιδία πάγωνα.. αλλά και παγωμένος έδρασα ακαριαία.. θες ο ήχος.. η μυρωδιά πάντως οδηγήθηκα.. από την εποχή.. με τον φυσικοθεραπευτή.. είχα να κινηθώ.. σαν γλάρος την έπιασα.. είχε 2 τοστ.. τα οποία με.. συνοπτικές διαδικασίες καταβόθρυσα.. και αμέσως έπεσε.. μία τέλεια σιωπή..


Δεν υπάρχουν σχόλια: